بازدید میدانی فصاحت از میادین میوه و تره‌بار/ دغدغه‌های شهروندان از سوی مدیرعامل سازمان میادین

۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۸:۱۰
کد خبر: ۱۳۶۴۱۶۳
بازدید میدانی فصاحت از میادین میوه و تره‌بار/ دغدغه‌های شهروندان از سوی مدیرعامل سازمان میادین
مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با حضور در یکی از میادین به صورت مستقیم مشکلات و دغدغه های مردم را شنیده و دستوراتی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در پی اجرای طرح ۴۵ روزه کیفیت محصولات میوه و تره بار شهرداری تهران، صبح امروز ایوب فصاحت مدیرعامل این سازمان از برخی میادین میوه و تره بار بازدید کرد.

در این بازدید مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با شهروندان تهرانی ارتباط مستقیم برقرار کرد و بعد از بازدیدی چند ساعته از میادین مختلف میوه و تره‌بار دستوراتی صادر شد.

طی گفت‌وگویی که شهروندان با مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار داشتند، نزدیک به 70 درصد آنان نسبت به بهداشت، کیفیت محصولات، نحوه برخورد، تکریم ارباب رجوع و... این مراکز احساس رضایت کامل داشتند و تنها تعداد کمی از شهروندان حاضر در میادین اعلام دغدغه کردند.

گفتنی است؛ فصاحت باتوجه به دغدغه‌های خود و حساسیتی که در کسب رضایت شهروندان دارد، به دغدغه شهروندان تهرانی گوش فراداد به بررسی مشکلات و دغدغه شهروندان پرداخت. وی پس از این بازدید به گفت‌وگویی با رسانه‌ها پرداخت و اظهار کرد: خط قرمز ما سلامت مردم است و در روزهای متفاوت بازدیدهایی را از میادین داشته‌ایم و تا به امروز بسیاری از ایرادات گذشته برطرف شده است.

وی افزود: بخش زیادی از مشتری‌های ما رضایت کافی نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهیم داشتند، می‌طلبد که هر چه زودتر نسبت به رفع دغدغه شهروندان عزیزمان اقدام کنیم تا رضایت این افراد بیش از گذشته جلب شود. مدیران میادین و بازارهای ما در خدمت شهروندان هستند و اگر مشکلاتی در محصولات و ارائه خدمت وجود داشت، همشهریان عزیز می‌توانند به این افراد مراجعه کنند.

فصاحت بیان کرد: کیفیت محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نسبت به گذشته افزایش بسیاری داشته و ما به دنبال افزایش کیفیت بیشتر و کاهش قیمت محصولات هستیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما