تاکید سخنگوی شورای شهر به پیشرفت های میادین میوه و تره بار تهران

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۴:۲۳
کد خبر: ۱۳۶۴۷۸۲
تاکید سخنگوی شورای شهر به پیشرفت های میادین میوه و تره بار تهران
علیرضا نادعلی با بیان اینکه قیمت، کیفیت و… محصولات در میادین میوه و تره‌بار یکسان است گفت: مردم خدمت را در محلات خود احساس خواهند کرد و من معتقدم میادین میوه و تره‌بار نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره تفاوت قیمت محصولات میوه و تره‌بار در میادین اظهار داشت: ما از مجموعه‌های متفاوت شهرداری بازدید خواهیم کرد و به دلیل گستردگی این مجموعه‌ها هنوز در میادین میوه و تره‌بار حضور پیدا نکرده‌ام و به زودی بازدید خواهیم کرد.

وی افزود: با مسئولان سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران جلساتی داشته‌ایم، بعید است قیمت‌ها در میادین با یکدیگر فرق داشته باشد و همگی به یک نظام واحدی پایبند هستند.

نادعلی با بیان اینکه قیمت، کیفیت و… محصولات در میادین میوه و تره‌بار یکسان است گفت: مردم خدمت را در محلات خود احساس خواهند کرد و من معتقدم میادین میوه و تره‌بار نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته‌اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: مدیرعامل سازمان میادین نیز بسیار جدی کار می‌کنند و وجود برخی نقص‌ها بسیار طبیعی است، اما به زودی برطرف خواهد شد.

نادعلی ادامه داد: اعضا اگر مشکلی وجود داشته باشد تذکر می‌دهند؛ تذکر به معنای وجود ایرادات اصلی در این سازمان نیست و به جهت رفع بهتر برخی نواقص تذکر داده می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز