نگاه فریز شده بافت تاریخی را به تهدید تبدیل کرده است

۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۳:۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۳۶۵۵۱۳
نگاه فریز شده بافت تاریخی را به تهدید تبدیل کرده است
رییس شورای عالی استان‌ها گفت: مدیریت بافت تاریخی با مشکل مواجه است، نگاه فریز شده باعث شده بافت تاریخی در شهر ما به یک تهدید تبدیل شده و مخروبه شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پرویز سروری رییس شورای عالی استان‌ها صبح امروز پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ در هشتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان اظهار کرد: بعد از نفت یکی از ظرفیت های دیگر کشور تقویت حوزه گردشگری است. کشور ما ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری مذهبی-تاریخی دارد و این نکته ای است که وزیر جهادی میراث فرهنگی و گردشگری میتواند ظرفیت فریز شده گردشگری را از وضعیت خسارت بار کنونی خارج کند. 

وی افزود:  نزدیک ترین ارتباط گردشگری و بافت تاریخی را با مدیریت شهری با ظرفیت ۱۲۶ هزار نماینده داریم. تلاش ما در این شورا این است که بتوانیم ظرفیت شورای عالی استانها را به ظرفیت های موثر کشور گره بزنیم و نگاه حداقلی به بهره برداری حداکثری برسد. 

سروری بیان کرد: پیشنهاد ما این است که کارگروه مشترکی بین شورای عالی استان ها و وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تشکیل شود تا به راحتی نقطه نظرات را به یکدگیر منتقل کنیم. 

رییس شورای عالی استان ها در پایان تصریح کرد: نکات نوآورانه می‌تواند در ترویج فرهنگ گردشگری کمک کند همچنین استفاده بهینه برای حل و فصل و تحول در رویکرد های گردشگری صورت پذیرد.  مدیریت بافت تاریخی با مشکل مواجه است، نگاه فریز شده باعث شده بافت تاریخی در شهر ما به یک تهدید تبدیل شده و مخروبه شود. امیدواریم با نگاه مطلوب این وزارتخانه شاهد باز شدن این گره ها باشیم. 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز