مصدومیت شدید راکب موتورسیکلت پس از برخورد با گاردریل های بزرگراه امام علی (ع)

۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۱:۱۹
کد خبر: ۱۳۶۵۵۵۳
سرهنگ علی اصغر شریفی از برخورد شدید موتورسیکلت با اتوبوس BRT بدیل ورود به خط ویژه بزرگراه امام علی ( ع) و مصدومیت راکب و سرنشین آن خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا، علی اصغر شریفی ضمن بیان این خبر عنوان کرد: درساعت 18:20 وقوع یک فقره تصادف و برخورد شدید موتورسیکلت با گاردریل های مسیر بزرگراه  امام علی (ع) به جنوب نرسیده به خیابان حسینی ، به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که راکب این موتور سیکلت به علت ورود و تردد در خط ویژه این مسیر با اتوبوس BRT و سپس گاردریل های این بزرگراه به شدت برخورد می نماید .

WhatsApp Image 2022-08-18 at 2.33.22 PM(1)

وی گفت : با حضور تیم کارشناسی پلیس بزرگراه پلیس راهور در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این موتورسیکلت را از موقعیت خارج کرده و به محل ایمن منتقل و تیم  کارشناسی نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .

WhatsApp Image 2022-08-18 at 2.33.22 PM(2)

سرهنگ شریفی ادامه داد : در این حادثه راکب  و سرنشین موتورسیکلت بشدت مصدوم که توسط  تیم اورژانس  به بیمارستان منتقل شدند.

WhatsApp Image 2022-08-18 at 2.33.22 PM

وی از راکبین موتورسیکلت خواست قبل از حرکت و روشن نمودن موتورسیکلت حتما و  ابتدا کلاه ایمنی استاندارد خود را بر سر گذاشته و هیچ گاه در معابر بزرگراهی و خطوط  ویژه  تردد ننمایند و حین حرکت تمام حواس خود را به رانندگی معطوف دارند و از انجام هرگونه اقدام و حرکتی  که حواس آنها را از رانندگی پرت می کند جدا خودداری تا در مواقع لازم بتوانند عکس العمل مناسب از خود نشان دهند .

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز