تاثیر هنرمندان در فرهنگسازی اهدای عضو

۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۸:۳۲:۴۰
کد خبر: ۱۳۷۲۵۶۵
تاثیر هنرمندان در فرهنگسازی اهدای عضو
رئیس انجمن ضمن تاکید بر نقش تاثیرگذار هنرمندان در این فرهنگ ‌سازی از فعالیت‌های انسان دوستانه هنرمندان عرصه گویندگی و اجرا تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در جلسه‌ای که عصر چهارشنبه نهم شهریورماه در دفتر انجمن اهدای عضو ایرانیان و با حضور مسئولین انجمن و جمعی از صداپیشگان و مجریان سرشناس برگزار شد، امید قبادی نایب رئیس انجمن ضمن تاکید بر نقش تاثیرگذار هنرمندان در این فرهنگ ‌سازی از فعالیت‌های انسان دوستانه هنرمندان عرصه گویندگی و اجرا تقدیر کرد.

در اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری گویندگی و اجرای انجمن اهدای عضو ایرانیان نصراله مدقالچی، بهروز رضوی، سعید شیخ زاده، حمیدرضا امیرافضلی و باران نیکراه احکام خود را به عنوان اعضای حاضر در نشست دریافت کردند؛ همچنین نصراله مدقالچی به عنوان رئیس و حمیدرضا امیرافضلی به عنوان دبیر کمیته گویندگی و اجرای انجمن اهدای عضو ایرانیان معرفی شدند.

یادآور می شود کمیته گویندگی و اجرای انجمن اهدای عضو ایرانیان قصد دارد با استفاده از ظرفیت گویندگان و مجریان کشور به ارتقای فرهنگ اهدای عضو در کشور کمک کند. نصراله مدقالچی، ناصر ممدوح، بهروز رضوی، ژاله صادقیان، محمدرضا حیاتی، محمد نظری، محمد سلوکی، نیما کرمی، افشین زی‌نوری، سعید شیخ زاده، امیرمحمد صمصامی، علیرضا باشکندی، علیرضا عسکریان، باران نیکراه و حمیدرضا امیرافضلی از اعضای شورای سیاست‌گذاری گویندگی و اجرای انجمن اهدای عضو ایرانیان هستند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز