با شفاف سازی اقدامات، به مردم پایتخت خدمت می کنیم

۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۰:۰۳:۵۳
کد خبر: ۱۳۷۳۶۳۴
موسی مرادی سرپرست معاونت مالی و اقتصادی سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: تمام اقدامات مالی در سازمان ورزش شفاف و در مسیر خدمت به شهروندان تهرانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، موسی مرادی سرپرست معاونت مالی و اقتصادی سازمان ورزش شهرداری تهران در پی نشست اخیر شورای این سازمان و گزارش ارزیابی مطلوب شرکت حسابرسی از داده های مالی سازمان، اظهار داشت: حسابرسی در واقع نمونه برداری از اقدامات انجام شده و بررسی میزان تطابق آن ها با اسناد و مدارک بالادستی است که رویه شفاف سازمان ورزش و حرکت بر اساس موازین ابلاغی، موجب شد تا گزارش حسابرسی این سازمان در سال 1400 "مطلوب" ارزیابی شود.

سرپرست معاونت مالی سازمان ورزش شهرداری تهران، در ادامه با اشاره به سه نوع گزارش "مطلوب"، "مشروط" و "مردود" در این حوزه، تصریح کرد: طی سنوات گذشته نیز سازمان در ارزیابی ها، گزارش حسابرسی، مطلوب برآورد شده بود و تنها در سال های 97 و 98، به دلیل بروز چند ابهام، گزارش با عنوان "مشروط" را دریافت کرده بود.

وی افزود: شرکت حسابرسی که عهده دار این امر است از سوی اداره کل امور مجامع شهرداری به سازمان ها معرفی می شود تا با استقرار در محل به بررسی بپردازند.

مرادی خاطر نشان ساخت: بر این اساس، حسابرسان شرکت "هشیار بهمند" با استقرار 70 روزه در سازمان ورزش، بودجه سالانه، اسناد و مدارک را به تمامی بررسی و پس از اطمینان از عدم مغایرت با مقررات جاری شهرداری ، نتیجه را مطلوب ارزیابی کردند. 

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی سازمان ورزش شهرداری تهران در ادامه ایجاد شفافیت در تمامی رویه ها و عملکردها را گامی محکم در راستای ارائه بهترین خدمات به شهروندان تهرانی برشمرد و افزود: ما تلاش می کنیم با رصد، پایش و کنترل تمامی اقدامات، در راستای مأموریت های تعریف شده برای سازمان گام برداریم. 

وی افزود:بدون تردید شفافیت در حساب های مالی می تواند موجب اطمینان خاطر مردم و ایجاد  اعتماد در بین اقشار مختلف شود و از آن جا که افزایش میزان مشارکت مردم در برنامه ها و رویدادهای مختلف ورزشی، از اهداف سازمان ورزش شهرداری تهران به شمار می رود، این مهم می توانددرجلب مشارکت گسترده مردم کمک موثری باشد.

مرادی همچنین تصریح کرد: شهرداری تهران در دوره جدید مدیریتی، رویکرد تقویت پیوندهای اجتماعی را در دستور کار دارد و این امر در تمامی بخش ها از جمله ورزش به خوبی قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

نظر شما