وانت پیکان در بزرگراه حکیم واژگون شد

۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۳:۵۵:۲۸
کد خبر: ۱۳۷۴۲۸۳
وانت پیکان در بزرگراه حکیم واژگون شد
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی یک دستگاه وانت پیکان بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در بزرگراه حکیم خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا؛سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص خبر واژگونی وانت پیکان گفت: چهارشنبه 16 شهریور ماه در غرب  به شرق  بزرگراه حکیم، ابتدای  پل باکری، یک دستگاه  وانت مزدا که در این محدوده در حال تردد بوده بدلیل عدم توانایی در  کنترل وسیله نقلیه دیگر نتوانست وسیله خود را کنترل نماید و بر  روی سقف واژگون می گردد .  

وی ادامه داد : قبل از  واژگونی، این وانت پیکان  به سمت چپ منحرف گردیده و با نیوجرسی های  بزرگراه برخورد و پس ازجای  کندن 4 عدد نیوجرسی و پرتاب  آنها به سمت سواری  پژو در نهایت خود این وانت پیکان واژگون می گردد .

 

سرهنگ شریفی  عنوان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان پلیس بزرگراههای پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند که راننده  بدلیل مصدومیت جزیی توسط  تیم های  اورژانس  در محل حادثه مداوا و خوشبختانه شخص دیگری  آسیبی نرسید .

وی گفت : با حضور جرثقیل راهور در موقعیت تصادف ، وانت جابجا و به کنارراه منتقل گردیده و محل بوسیله عوامل شهرداری  محل پاکسازی  و ترافیک به حالت عادی بازگشت .

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ  از رانندگان ناوگان حمل بار خواست: ضمن رعایت قوانین حمل بار و توجه به ظرفیت وسیله خود اقدام به بارگیری نموده و نسبت به رفع نواقص  حادث و احتمالی و برطرف کردن عیوب خودرویی خود اقدام و در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند تا شاهد بروز این حوادث در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز