گذرنامه زائران اربعین چند ساعته بدست شان می رسد؟

۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۸:۰۱:۱۳
کد خبر: ۱۳۷۴۴۳۴
گذرنامه زائران اربعین چند ساعته بدست شان می رسد؟
مدیرعامل شرکت پست درباره چگونگی فرآیند رساندن گذرنامه به دست زائران اربعین گفت: در استان های همجوار تهران گذرنامه ۴۸ ساعت به زائرین می رسد و در استان‌های غیر همجوار تهران ۷۲ ساعت است.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در این ایام شاهد افزایش و ازدحام  تقاضا برای صدور گذرنامه هستیم و این خود باعث می‌شود که روند صدور زمانبر باشد، افزود: از موقعی که گذرنامه‌ها به دست ما می‌رسد، تلاش می کنیم که آنها را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست زائرین اربعین حسینی برسانیم و  بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برای این ایام، این مرسوله در شهر تهران در عرض ۲۴ ساعت به دست زائران می رسد.

وی ادامه داد: در استان های همجوار تهران این روند ۴۸ ساعت به طول می انجامد و در استان‌های غیر همجوار تهران ۷۲ ساعت است. گرچه  همچنان تلاش کرده و می کنیم که این مدت زمان کوتاه‌تر باشد.

این مقام مسئول در پست با بیان اینکه در ساعات پایانی شب گذشته، حدود ۸۰ هزار گذر نامه موقت به دست ما رسید و ماه بعد از تقسیم بندی آن‌ها از ساعت ۶ ارسال آنها به استان های مختلف آغاز کرده‌ایم، افزود: در پست گلوگاهی برای معطلی کارها وجود ندارد و ما به محض اینکه مرسوله به دستمان برسد، تلاش می‌کنیم که در اسرع وقت این محصول به دست متقاضی برسد.

انتهای پیام

 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
0
خدا ازتون نگذره که تو پست گذرنامه ی منو گم کردین
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز