توصیه زائرین بازگشته از عتبات: سفرتان را به روزهای آینده موکول کنید

۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۱۲:۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۳۷۴۹۹۰
توصیه زائرین بازگشته از عتبات: سفرتان را به روزهای آینده موکول کنید
چند زائر بازگشته از عتبات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا مستقر در مرز مهران از مردم خواستند به دلیل ازدحام شدید در مرزها و کمبود امکانات تردد در عراق، سفر به این کشور را به روزهای آینده موکول کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، وضعیت ازدحام زائرین اربعین در مرزها بسیار زیاد است و به دلیل عدم همکاری طرف عراقی و کمبود امکانات حمل و نقل در این کشور، مسئولان ایرانی از زائرین خواسته اند از سفر به در مرزها خودداری کنند تا بحران در مرزها با افزایش امکانات حمل و نقل و همکاری طرف عراقی فروکش کنند.

خبرنگار خبرگزاری برنا که در مرز مهران حضور دارد با چند زائر اربعین که از عتبات عالیات بازگشته اند گفت وگو کرد.

آقای حسینی اهل اصفهان به خبرگزاری برنا گفت: 10 شهریور به کربلا آمدم و هم اکنون به مرز مهران بازگشته و به دنبال اتوبوس برای بازگشت به شهر اصفهان هستم.

وی افزود: برخوردهای عراقی ها در کربلا و نجف با زائرین اربعین بسیار خوب است اما جمعیت در این دو شهر بسیار زیاد است و به همین دلیل از زائرین اربعین می خواهم به دلیل عدم پذیرش زائر جدید در این دو شهر زیارتی که دلیل آن ازدحام جمعیت است فعلا از سفر خودداری کنند تا بار جمعیت کاهش پیدا کند.

این زائرین اربعین اظهار داشت: در شهر کربلا به علت ازدحام جمعیت امکان تردد وجود ندراد و به زائرین جدید عتبات توصیه می کنم تا سفر خود را به روزهای مناسب تری موکول کنند زیرا مشکلات متعدد مرزی و کمبود امکانات حمل و نقل امکان پذیرش زائر جدید را ندارد.

یکی دیگر از زائرین اربعین هم به خبرگزاری برنا گفت: تعداد جمعیت در مرزها بحرانی است و به علت ازدحام زیاد شرایط برای بانوان و کودکان سخت است؛

وی افزود: زائرین اربعین بهتر است سفر به عتبات را به بعد از اربعین موکول کنند تا بحران فروکش کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز