برگزاری پویش سرباز حسینم ویژه نوجوانان

۱۴۰۱/۰۶/۱۸ - ۱۴:۴۱:۱۱
کد خبر: ۱۳۷۵۰۵۴
برگزاری پویش سرباز حسینم ویژه نوجوانان
معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ وهنر در فضای مجازی از برگزاری پویش سرباز حسینم ویژه کودکان ونوجوانان از ۱۵شهریور ماه تا۸ مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سعید پورابوالقاسم معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با اعلام خبر  برگزاری پویش سرباز حسینم گفت: این پویش با هدف تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به مشارکت در پیاده روی اربعین و افزودن شور و شوق این حرکت فرهنگی آغاز به کار کرد.

وی افزود: کودکان می‌توانند با ارسال فیلم از لب خوانی سرود «سرباز حسینم»، ارسال عکس از نقاشی‌های اربعینی و یا تهیه و ارسال فیلم از مداحی‌های خود در این پویش ملی که با همکاری اپلیکیشن ماهک برگزار می‌شود شرکت کنند.

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت:پویش «سرباز حسینم» از پانزدهم شهریور تا هشتم مهر ماه (آخر ماه صفر) بر بستر نرم افزار ماهک برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در آن باید این اپلیکیشن را نصب کنند.

پورابوالقاسم خاطرنشان کرد: آثار ارسالی توسط کاربران بعد از تأیید به نمایش عموم در خواهد آمد.

گفتنی است: کودکان و نوجوانان می‌توانند از پیاده‌روی اربعین و موکب‌های مسیر امام حسین علیه السلام در کشورهای ایران و عراق عکس گرفته یا با موضوع اربعین امام حسین علیه السلام نقاشی کشیده و در ماهک بارگذاری نمایند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز