سواری تیبا در بزرگراه صیاد واژگون شد

۱۴۰۱/۰۶/۲۰ - ۰۹:۴۷:۰۱
کد خبر: ۱۳۷۵۷۹۲
سواری تیبا در بزرگراه صیاد واژگون شد
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از یک فقره واژگونی یک سواری تیبا در بزرگراه صیاد به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص خبر واژگونی سواری تیبا اظهار کرد: در ساعت :  07:13 صبح روزگذشته  در پی رصد معابر و بزرگراه های شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ  ، مبنی بر یک فقره  واژگونی سواری تیبا در مسیر بزرگراه صیاد  به شمال - موسوی  ، بلافاصله گشت تصادفات پلیس بزرگراه های  پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی گفت : در این حادثه  سواری تیبا به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه  ابتدا با جداول کناری  بزرگراه برخورد و پس  از  رد شدن از  روی  انها به داخل جوی  آب  افتاده واژگون شده  و بالاخره متوقف  می گردد .

سرهنگ شریفی افزود: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده  توسط نیروهای اورژانس  به صورت سرپایی مداوا گردید و به شخص  دیگری  نیز  آسیبی  وارد نشد   .

وی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی  مانند خوردن آشامیدن استعمال دخانیات و صحبت با تلفن همراه که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز