برگزاری نشست هماهنگی مراسم جاماندگان اربعین حسینی در منطقه ۷ تهران

۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۲:۲۷
کد خبر: ۱۳۷۶۵۷۱
شهردار منطقه 7 تهران در نشست هماهنگی برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی گفت: باشکوه تر شدن گردهمایی جاماندگان اربعین حسینی در گرو استفاده حداکثری از ظرفیت های مردمی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، نشست هماهنگی برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی در منطقه ۷ با حضور شهردار، معاونین، مدیران اجرایی و مدیران فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

در حاشیه این نشست نصراله آبادیان شهردار منطقه 7 گفت: با توجه به گرمای موجود در عتبات عالیات و اتفاقات رخ داده، حضور عده ای از مردم در عراق را تحت تاثیر قرار داده از همین رو این موضوعات مراسم اربعین در شهر تهران را تحت شعاع قرار خواهد داد و اهمیت برگزاری این مراسم چند برابر شده است،  پس باید با تدابیر بهتر بتوانیم این مراسم را هرچه باشکوه تر برگزار کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: با بازدید میدانی از محل برگزاری راهپیمایی اربعین در نظر داریم تا بتوانیم بهترین تصمیمات میدانی را اتخاذ کنیم و موضوع مهم دیگر این است که از دیرباز این مراسم های مذهبی توسط خود مردم برگزار می شد بنا براین باید از تمام ظرفیت های شهروندان و هیئت های مذهبی در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی استفاده کنیم.

گفتنی است در این جلسه مسئولان به بحث و تبادل نظر در خصوص هماهنگی و انسجام بیشتر در هر چه با شکوه برگزار شدن مراسم جاماندگان اربعین حسینی در تهران پرداختند و شهردار منطقه ۷ از معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه خواست تا اقدامات مربوط به این معاونت از قبیل شستشو، لایروبی، نظافت و ... به بهترین نحو در مسیر مربوط به این منطقه انجام شود.

لازم به ذکر است این مراسم در روز اربعین حسینی از ساعت ۷ صبح تا اذان مغرب و عشاء از میدان امام حسین(ع) تا حرم شاه عبدالعظیم حسنی برگزار شود و در میان راه عاشقان سالار شهیدان(ع)، موکب و غرفه های مختلف با تنوع برنامه های فرهنگی ویژه خانواده ها و کودکان راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز