هفتمین دوره جشنواره بین المللی ابن سینا افتتاح شد

۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۱۰:۰۳:۰۴
کد خبر: ۱۳۷۶۷۳۶
هفتمین دوره جشنواره بین المللی ابن سینا افتتاح شد
این جشنواره در هفتمین دوره خود هم شرکت کننده مجازی و هم حضوری از داخل و خارج از کشور دارد و در پنج حوزه بامشارکت سازمان‌های باشگاه نانو، جشنواره بین المللی دستاورد های پژوهشی و اختراعات IAYSF، دانشگاه شهید بهشتی و برنامه مجازی بازار برگزارشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ افتتاحیه  هفتمین دوره جشنواره بین المللی ابن سینا امروز سه شنبه ۲۲شهریورماه  باحضور مهدی رشیدی دبیرعلمی  جشنواره ابن سینا،مهیار خادم مدیرترویج دانش آموزی ستاد نانو  در کانون فکری جوانان ونوجوانان برگزارشد. 

مهدی رشیدی دبیر علمی جشنواره بین المللی  ابن سینا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا در خصوص این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره در هفتمین دوره خود   دستاورد علمی دانش آموزان را به صورت مجازی و حضوری از داخل و خارج کشور به نمایش گذاشته وداوری می کند و در پنج حوزه بامشارکت سازمان‌های باشگاه نانو،جشنواره بین المللی دستاورد های پژوهشی و اختراعات IAYSF ،دانشگاه شهید بهشتی و برنامه مجازی بازار برگزارشد.

وی افزود:شرکت کنندگان خارجی  از ۸ کشور  در قالب ۱۲۰ نفر دانش آموز در این جشنواره حضور دارند و همچنین شرکت کنندگان داخلی ۲۴۰۰ تیم  درقالب ۳۵۰۰ نفر  از ۳۰ استان در این جشنواره شرکت کردند. 

دبیرجشنواره بین المللی ابن سینا در خصوص اهداف این جشنواره گفت: شناسایی و کشف استعداد دانش آموزان در حوزه های مختلف از اهداف برگزاری است.

رشیدی گفت: فردا چهارشنبه اختتامیه در دانشگاه تهران  باحضور احمدوند رییس ستاد ترویج نانوبرگزار می شود و افراد با دستاورد های برگزیده  تقدیر می شود.

انتهای پیام/

نظر شما