کشف ۲۹۵ قوطی پودر بدنسازی در یکی از بزرگراه های تهران

۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۱۵:۵۱:۰۱
کد خبر: ۱۳۷۶۹۶۵
کشف ۲۹۵ قوطی پودر بدنسازی در یکی از بزرگراه های تهران
رئیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 295 قوطی پودر بدنسازی خارجی وقاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در بزرگراه امام رضا خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در راستای برخورد با عاملان قاچاق کالا و توزیع کالا خارج از شبکه، از انتقال مقادیری پودرهای بدنسازی توسط خودرو های سواری به یک انبار کالا در محدوده بزرگراه "امام رضا" مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیمی از کارآگاهان این پلیس برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که  پودر های بدنسازی دپو شده قاچاق  و فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی می باشد و روز گذشته توسط خودروهای سواری از استان های جنوبی کشور به این مکان منتقل شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران به شناسایی مالک کالاها اشاره کرد و  گفت: در این عملیات295  قوطی 1900 گرمی و 6 کیسه 30 کیلویی پودر بدنسازی  در مجموع به وزن 740 کیلو پودر خارجی و قاچاق  کشف شد.

سرهنگ بهرامی اضافه کرد: در این عملیات علاوه بر پودرهای بدنساری قاچاق، تعدادی قوطی خالی و دستگاه پلمپ زنی  از داخل انبار کشف شده است که در این خصوص کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز کرده اند.

این مقام انتظامی، ارزش این محموله را بنا به اظهار نظر کارشناسان 10 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد و  متهم پس از  تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز