ساعی: تصمیمات رئیس با تجربه شورای شهر تهران همواره به نفع شهر و شهروندان است

۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۷:۵۸
کد خبر: ۱۳۷۷۴۶۸
ساعی: تصمیمات رئیس با تجربه شورای شهر تهران همواره به نفع شهر و شهروندان است
عضو دوره سوم و چهارم شورای اسلامی شهر تهران گفت: عملکرد مهدی چمران به عنوان رئیس شورای شهر به گونه‌ای است که تصمیمات او به نفع شهر و شهروندان باشد.

هادی ساعی عضو دوره سوم و چهارم شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، با بیان اینکه چمران قدیمی ترین عضو شورای شهر است و سابقه زیادی را در شورا دارد، اظهار کرد: ایشان به نوعی بزرگ شهر محسوب می شود؛ رویکرد آقای چمران همواره حمایت از شهرداری بوده اما این حمایت در راستای بهبود عملکرد شهرداری بوده است.

عضو اسبق شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: من 10 سال کنار ایشان بودم و همواره مشاهده کردم که پدرانه عمل می‌کرد و بر اساس آنچه به نفع شهر بود، تصمیم گیری می‌کرد و جایگاهش به عنوان یک بزرگتر و سخنان کارشناسانه‌اش به عنوان پیشکسوت مورد وثوق اعضای شورای بوده است.

وی با تأکید بر اینکه مهدی چمران همواره سعی کرده به نفع شهر و مردم شهر تهران گام بردارد، یادآور شد: تا جایی که من در جریان هستم، آقای چمران منافع مردم شهر را در نظر داشت و بر همین اساس انتخاب‌های خوبی داشته است؛ با توجه به اینکه انتخاب‌ها بر اساس رأی گیری تمام اعضای شورا بوده و هست، اگر جایی بر خلاف میل ایشان انتخابی صورت گرفته، همواره حمایت کرده و سعی نکرده که نظر خود را در مباحث کاری اعمال کند و تجربه بالای کاری باعث شده که اعضا از نظرات ایشان بهره بگیرند و سخنانش بر آراء اعضا اثرگذار است.

ساعی با بیان اینکه چمران با توجه به تسلط بر شورا، مدیریت شهری و شهر، در امور و تصمیم‌گیری‌ها مستقل عمل می کند، گفت: معمولاً حتی اگر از افرادی که مورد تأیید خود بوده اند و در مواردی ایرادی در کار داشتند، بحث نظارتی را رعایت کرده است.

عضو اسبق شورای اسلامی شهر تهران  خاطرنشان کرد: آقای چمران در جایگاهی قرار گرفته که کاری که به نفع شهر نباشد انجام نمی دهد. او تأکید دارد که آخرت خود را برای کسی از بین نمی‌برد و در واقعیت امر نیز به این گفته خود پایبند بوده و منصفانه عمل کرده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز