خدمت رسانی ۲۰۰ نیروی شهرداری تهران در سامرا

۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۰:۰۵:۰۷
کد خبر: ۱۳۷۷۷۰۲
خدمت رسانی ۲۰۰ نیروی شهرداری تهران در سامرا
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از موکب های شهرداری تهران در شهر سامرا بازدید کرد وگفت: 200 نفر از نیروهای خدمات شهری و فرهنگی شهرداری در این موکب به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، علیرضا نادعلی سخنگو‌ و نایب رییس کمیسیون شورای اسلامی شهرتهران در بازدید از موکب‌های شهرداری تهران در شهر سامرا، با اشاره نحوه خدمات رسانی شهرداری  اظهار کرد: در موکب شهرداری تهران در شهر سامرا نزدیک 200 نفر از همکاران ما که شامل 100نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران و 100نفر از کسانی که به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازند.

نادعلی در ادامه افزود: تعدادی نیز نیروهای داوطلب خارج از شهرداری حضور دارند که این افراد خالصانه و داوطلبانه در شیفت‌های مختلف به مدت 20 روز مشغول خدمات رسانی به زائران بوده  و این حضور تا چند روز پس از اربعین هم ادامه خواهد داشت.

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه بیان کرد: مشاهدات ما از پاکیزگی و خدمات مناسب در شهر سامرا حکایت دارد؛ لذا اتفاق بسیار خوبی صورت گرفته است چرا که این برای نخستین بار است که شهرداری تهران در شهر سامرا و حضور داشته و به زائران خدمات رسانی می‌کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این اقدام طلیعه و آغازی برای خدمت به زوار در این ناحیه و مرقد باشد و اظهار کرد: به همه همکاران خداقوت و خسته نباشید می‌گوئیم و آرزو می‌کنیم همه زائران اباعبدالله (ع) زیارت مقبولی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز