شهادت مامور نیروی انتظامی در راه برقراری نظم و امنیت در گلستان

۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۰۷:۲۵:۱۹
کد خبر: ۱۳۷۸۲۱۰
شهادت مامور نیروی انتظامی در راه برقراری نظم و امنیت در گلستان
فرمانده انتظامی گلستان‌ گفت: یکی از پرسنل این فرماندهی در جریان انجام یک ماموریت در شهرستان رامیان در شرق استان به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار محمدسعید فاضل‌دادگر فرماندهی انتظامی گلستان گفت: استواریکم علی سراوانی در تیراندازی تعدادی از افراد در یکی از روستاهای شهرستان رامیان به شهادت‌ رسید.

وی ادامه داد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی تعدادی از افراد در یکی از روستاهای شهرستان رامیان بلافاصله ماموران انتطامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فاضل‌دادگر خاطرنشان کرد: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد تعدادی از افراد که به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر بودند، اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت هم می‌کنند که در همین راستا استواریکم علی سراوانی که به همراه ۲ نفر مامور انتظامی دیگر برای دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

استواریکم علی سراوانی

به گفته وی: استواریکم سراوانی بلافاصله به بیمارستان اعزام شد اما به دلیل شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: در همین راستا با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، بلافاصله عوامل دخیل در درگیری و تیراندازی شناسایی و دستگیر شدند.

فاضل‌دادگر گفت: ضمن تشکیل پرونده، تحقیقات فنی در این زمینه آغاز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
0
0
اصلاح طلبانی همچون خاتمی، جهانگیری، مطهری، جهرمی و اسدالله بیات که آنهمه برای مرحوم مهسا امینی ناله کردند و تسلیت دادند و جمهوری اسلامی و پلیس را متهم به خشونت کردند کجا هستند تا ببینند اگر امروز دارند راحت توهین می کنند به خاطر وجود همین عزیزان است اگر اینها یکساعت امنیت شما را به عهده نگیرند آثاری از شما باقی نخواهند ماند همان ارازل و اوباشی که را که برای اعدامش حمایت می کنید دودمانتان را بر باد خواهند داد حالا همین شهیدان امنیت هستند که جلو شرارت آنها را می گیرند و مثل گل پر پر می شوند
روحت شاد و یادت گرامی باد
رسول
|
-
|
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
0
0
کجاییدجبهه منافقین اصلاحات مخقق داماد .بیات .عارف.محمد خاتمی و امثالهم چرا برای شهادت این استوار شهید سروانی که باچهره معصومش هزاران حکایت از مظلومیت این جوانان برومند امنیت شهروندی واخلاقی دارد اطلاعیه نمی دهید و این جنایت را محکوم نمی کنید ای عناصر جا مانده از خوارج که الان لا حکم الا لله سر می دهید و خواهان تذکر ونقد حاکمیت هستید و به دیدگاه خود آن را معروف نمی دانید بدانید حکومت ولایت فقیه معروف جامعه ما می باشد ومنکرانی چون جبهه نا اصلاحات محکوم به فنا است اگر راه هدایت را در پیش نگیرند
ناشناس
|
-
|
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
0
0
خدا بیامرزدت پسرعمو جان