بزرگراه های تهران در ترافیک صبحگاهی

۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۰۸:۰۸:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۸۸۶۶
بزرگراه های تهران در ترافیک صبحگاهی
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهورپایتخت وضعیت ترافیک بزرگراه ها و معابر تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح امروز دوشنبه28 شهریورماه صورت پذیرفت، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی و حجم بالای تردد‌ها در سطح معابر شهر تهران بودیم. 

سرهنگ شریفی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک می‌باشند. 
 
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌ سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم. 
 
وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌ دوست شاهد بار ترافیکی است. 
 
سرهنگ شریفی ادامه بیان کرد : خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت خاطرنشان کرد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند. 

وی گفت: طرح نظم بخشی به خروجی‌ها با نام طرح جناغی در بزرگراه‌ها ادامه دارد و پلیس راهور به رانندگانی که بخواهند نظم بزرگراه را بر هم بزنند و خروج نامنظم داشته باشند اجازه تخلف نمی‌دهد.
انتهای پیام/

 

نظر شما