با تاسیس صندوق ضمانت تا ۲ ماه آینده مشکل ضامن حل می شود

۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۸:۱۲
کد خبر: ۱۳۸۰۱۰۰
با تاسیس صندوق ضمانت تا ۲ ماه آینده مشکل ضامن حل می شود
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: معرفی ضامن هنوز یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم برای گرفتن تسهیلات است و به همین دلیل ما سعی کردیم تا با تاسیس صندوق ضمانت در 2 ماه آینده این مشکل را حل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مرتضی فیروزآبادی  معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به موانع کسب و کار در کشور  اظهار کرد: یکی از موانع رشد و توسعه مشاغل، فرهنگی و اجتماعی است که باید در فرهنگ کار تجدید نظر شود.

وی با تاکید بر اهمیت ثبات در سیاست‌گذاری در حوزه اشتغال، اضافه کرد: اگر موانع  این چنینی از سر راه برداشته شود، مردم خودشان به سمت اشتغال پایدار خواهند رفت.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به شرکت‌های دانش‌بنیان و ارتباط آنان با اشتغال، تاکید کرد: می‌توان با استقبال از شرکت‌های نوپا به رشد مشاغل خرد کمک کرد، مثلا شرکت‌های استارتاپی می‌توانند به فروش، صادرات و بحث برندینگ کمک شایانی بکنند.

فیروزآبادی خاطرنشان کرد: هر چقدر به این شرکت‌ها میدان بدهیم، آنان می‌توانند به مشاغل خرد به ویژه در مناطق محروم مانند سیستان و بلوچستان کمک بیشتری کنند.

وی در ادامه  گفت: البته در این مسیر باید به بحث آموزش به‌طور جدی پرداخت که با همکاری با معاونت علمی می توانند در این زمینه گام‌های بیشتری برداشت.

فیروزآبادی تاکید کرد: همکاری بانک‌ها با کمیته امداد مطلوب است و این همکاری در سال گذشته بیشتر هم شده است. البته معرفی ضامن هنوز یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم برای گرفتن تسهیلات است و به همین دلیل ما سعی کردیم تا با تاسیس صندوق ضمانت در 2 ماه آینده این مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز