اعلام ‌نتایج دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی-کاربردی

۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۸:۴۲:۰۳
کد خبر: ۱۳۸۱۲۲۷
اعلام ‌نتایج دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی-کاربردی
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام ‌اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، عبدالرسول پورعباس  رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در پذیرش بر اساس معدل کل دیپلم دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای امسال از تعداد ۷۳ هزار و ۸۷۰ داوطلب شرکت کننده، تعداد ۴۹ هزار و ۴۷۴ داوطلب مرد و تعداد ۲۴ هزار و ۳۹۶ داوطلب زن نام نویسی کردند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای مجموعا تعداد ۷۲ هزار و ۶۵ نفر پذیرفته شده اند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۸۲۰ داوطلب زن و تعداد ۴۸ هزار و ۲۴۵ داوطلب مرد پذیرش شدند.

پورعباس یادآور شد: پذیرفته‌شدگان لازم است برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت‌نام و انتخاب واحد از روز شنبه ۹ مهر ماه به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی http://edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای تعیین شده با در دست داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه منتشره درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و با توجه به نشانی تعیین شده در جدول شماره (۵) دفترچه راهنمای پذیرش و اصلاحیه مربوط، به مرکز محل قبولی خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما