خط کشی محوری ۲۵ هزار متر طول از معابر منتهی به مدارس در منطقه ۱۱

۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۰۹:۰۲:۵۰
کد خبر: ۱۳۸۱۴۶۰
خط کشی محوری ۲۵ هزار متر طول از معابر منتهی به مدارس در منطقه ۱۱
شهردار منطقه ۱۱ تهران از خط کشی محوری ۲۵ هزار متر طول از معابر منتهی به مدارس در فاز دوم طرح استقبال از مهر در منطقه ۱۱ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید محمد موسوی شهردار منطقه 11 از خط کشی محوری ۲۵ هزار متر طول از معابر منتهی به مدارس در فاز دوم طرح استقبال از مهر  خبر داد و گفت: با توجه به اینکه خیابان های منتهی به مدارس با خط کشی محوری ساماندهی می‌شوند و تردد خوردو ها منظم تر انجام می‌شود، ۲۵ هزار متر طول در خیابان های مولوی، ولیعصر(عج)، فرهنگ ،غفاری، کلهر،خرمشهر و…خط کشی محوری انجام شده است.

موسوی افزود: علاوه بر این ۱۸۰۰ متر خط کشی بلوک عابر پیاده و نوشتار در  خیابان های منتهی به مدارس و با نوشتار « آهسته»، «احتیاط »، « مدرسه » انجام شده است. این خط کشی نیز در چند خیابان و مدرسه مانند خیابان مرادی ،مدرسه حضرت زینب(س) و خیابان معیری ،مدرسه رهنما و چند خیابان دیگر انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۱ از تابلو گذاری در مدارس خبر داد و گفت: ۸ مورد تابلو در مدارس برای آگاهی رانندگان جاگذاری شده است.

موسوی ادامه داد: اصلاح هندسی خیابان ها به جهت کمک به کاهش جریان ترافیک و کاهش تصادفات در خیابان های هلال احمر ،خیابان رازی ،خیابان جمهوری و .. نیز انجام شده است.

شهردار این منطقه همچنین با اشاره به نصب طرح تبلیغات آموزشی در سرپناه ایستگاه های اتوبوس گفت : در ۲۰ ایستگاه اتوبوس منتهی به مدارس این طرح با هدف آموزش به دانش اموزان صورت گرفته است.

موسوی در پایان افزود : فاز دوم طرح استقبال از مهر در بخش های فوق در خیابان های سطح منطقه انجام شده و تا بیستم مهر ماه نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز