مراسم یادواره ۱۴۰۰ شهید دفاع مقدس در فرهنگسرای گلستان

۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۴:۵۰
کد خبر: ۱۳۸۱۵۴۹
مراسم یادواره ۱۴۰۰ شهید دفاع مقدس در فرهنگسرای گلستان
همزمان با هفته دفاع مقدس، مراسم یادواره 1400 شهید منطقه 8 تهران در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ همزمان با هفته دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره گنجینه‌های ناب و الگوهای تکرارنشدنی جنگ تحمیلی، مراسم یادواره 1400 شهید منطقه 8 تهران با عنوان «لاله‌های سرخ» برگزار می‌شود. 

این مراسم یادواره شهدا به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان با مشارکت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این منطقه برگزار می‌شود و طی آن قرار است یاد و خاطره 1400 شهید والامقام این منطقه گرامی داشته شود. 

تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا، مرور خاطرات دفاع مقدس و معرفی یادگاران آن به نسل جوان از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در این مراسم تدارک دیده شده است.  

هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی است تا بار دیگر یاد شهدای گلگون‌کفن شهرمان که جانشان را در راه امنیت کشور فدا کردند، زنده نگه داریم و نشان دهیم که قدردان رشادت و فداکاری فرزندان پاک این آب و خاک هستیم. این مراسم یادواره نیز با همین هدف در منطقه 8 تهران که بیش از 1400 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، برگزار خواهد شد.   

براساس این گزارش، مراسم یادواره «لاله‌های سرخ» روز جمعه 8 مهرماه ساعت 16 در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود. از عموم علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا در این مراسم معنوی شرکت کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما