آزمون معلمان طرح مهرآفرین ۲۲ مهر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۰:۰۲
کد خبر: ۱۳۸۱۶۹۰
وزیر آموزش و پرورش گفت: آزمون معلمان طرح مهرآفرین ۲۲ مهر امسال برگزار می‌شود و روند رتبه‌بندی این فرهنگیان وارد مرحله پایانی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان شهرستان شادگان، اظهار کرد: تاکنون بالغ بر۸۴۰ هزار فرهنگی در سامانه رتبه‌بندی معلمان، اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند و اراده دولت مردمی برای تحقق و اجرایی شدن نظام رتبه بندی معلمان است.

وی با اشاره به وضعیت معلمان طرح مهرآفرین در نظام رتبه بندی معلمان خاطرنشان کرد: بالغ بر۶۱ هزار معلم طرح مهرآفرین در کشور با سپری کردن فرآیند آزمون، رتبه‌بندی خواهند شد و در این خصوص، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به سازوکار تعیین وضعیت نیروهای مهرآفرین، توضیح داد: آزمون نیروهای مهرآفرین ۲۲ مهرماه برگزار می‌شود و روند رتبه بندی این فرهنگیان وارد مرحله پایانی خواهد شد.

نوری با اشاره راهبرد وزارت آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی، تصریح کرد: آموزش و پرورش به دنبال مدیریت جریان ورود به حرفه معلمی است و بر این اساس تنها دو راه برای ورود به آموزش و پرورش مورد تأیید قانون است که شامل آزمون استخدامی ماده ۲۸ و ورود از طریق دانشگاه فرهنگیان با شرکت در کنکور است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز