خسارت ۶ میلیاردی اغتشاشات به سازمان آتش نشانی

۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۶:۲۶
کد خبر: ۱۳۸۲۷۷۹
خسارت ۶ میلیاردی اغتشاشات به سازمان آتش نشانی
رئیس مرکز ارتباطات وامور بین الملل شهرداری تهران گفت: خسارت ناشی از تخریب تجهیزات متعلق به سازمان آتش نشانی وخدمات شهرداری تهران در اغتشاشات اخیر بالغ بر 6 میلیارد تومان براورد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران درباره تصاویر منتشر شده از آسیب‌های آشوب‌گران به تجهیزات آتش‌نشانی پایتخت اظهار کرد : متأسفانه در جریان اغتشاشات اخیر 25 دستگاه خودروی سبک و سنگین و یک دستگاه تویوتا با تجهیزات کامل و متعلق به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دچار حریق و تخریب شد. خسارت ناشی از تخریب این تجهیزات بالغ بر 6 میلیارد تومان برآورد می‌شود؛ البته این تنها بخشی از 19 میلیارد و 600 میلیون تومان خسارتی است که طی روزهای 28 شهریورماه تا 5 مهرماه به تجهیزات شهر تهران وارد شده است.

وی افزود: در کنار آسیب به اموال شهر، 21 نفر از کارکنان خدوم شهرداری تهران شامل نیروهای شرکت واحد اتوبوسرانی، نیروهای خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی نیز در پی آشوب‌های افرادی معدود، دچار صدمه و آسیب‌دیدگی شدند که یک نفر از کارکنان اتوبوسرانی در بیمارستان بستری شد. همچنین 17 نفر درمان سرپایی شدند و 3 تن از کارکنان سازمان آتش‌نشانی نیز مصدوم شدند.

محمدخانی ضمن گرامیداشت روز 7 مهرماه به عنوان روز آتش‌نشان، خاطرنشان کرد: ایجاد صدمه به کارکنان خدوم شهرداری و خسارت به تجهیزات شهر به هر شکل ممکن محکوم است و علاوه بر تضییع سرمایه شهروندان، تهدیدی برای سلامت و امنیت جانی کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری تهران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما