تکلیف ۱۷ واحد تولیدی در استانداری تهران مشخص شد

۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۳۸۲۹۷۳
تکلیف ۱۷  واحد تولیدی در استانداری تهران مشخص شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: 17 واحد تولیدی دیگر با تصویب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تعیین تکلیف گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران  در جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید 36 طرح تولیدی با اعتباری بالغ بر 30 هزار میلیارد ریال از محل رونق تولید به بانکهای عامل استان معرفی  کرد، اظهار کرد: علاوه بر تصویب مبلغ فوق بدهی مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی17 واحد تولیدی دیگر با تصویب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تعیین تکلیف گردید.

وی با اشاره به ضرورت تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی در اختیار بانکهای عامل استان خاطرنشان کرد: 133 واحد تولیدی تملیکی که با مصوبات ستاد تسهیل استان از تملیک و تعطیلی این واحدها جلوگیری به عمل آمد در دستور کار کار گروه استان قرار دارد.

 عسگری افزود: با بررسی آخرین وضعیت این واحدها در جلسه امروز دوشنبه 11 مهرماه  مقرر شد پس از طرح و بررسی نهایی در جلسه کمیته تخصصی در هفته جاری، در جلسه آتی کارگروه مطرح وتعیین تکلیف خواهد شد.

معاون استاندار تهران گفت: اکثر این واحدها قبل از سال 1400 به دلیل بدهی بانکی در تملک بانکها قرار گرفت که ستاد تسهیل استان مانع از تعطیلی این واحدها شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز