محفوظی خطاب به ضرغامی: منتظر زیر میز زدن های شما هستیم

۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۲۱:۲۲:۱۲
کد خبر: ۱۳۸۳۲۵۰
محفوظی خطاب به ضرغامی: منتظر زیر میز زدن های شما هستیم
رئیس کمیسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خطاب به ضرغامی گفت: ما منتظر زیر میز زدن های شما هستیم، اگر هم زده باشید ما در این یک سال چیزی ندیدیم.

به گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری برنا، سید مجتبی محفوظی رئیس کمیسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مراسم اختتامیه هفته گردشگری اظهار کرد:  ما باید در حوزه گردشگری برای سرمایه گذار خصوصی فرش قرمز پهن کنیم، باید قدردان بخش خصوصی باشیم، ما که همراهی ندیدیم بلکه فراری دادن های زیادی دیدیم.

وی خطاب به وزیر گردشگری گفت: آمار شما گویای چیز دیگری است اما آنچه من بررسی کردم متفاوت از آماری است که به مردم داده اید.

 محفوظی تصریح کرد: یک ظرفیت عظیم ملی را در آبادان به شما معرفی کردم شما عین یک فرد جهادی آمدید و در آن گرمای طاقت فرسا پیگیری هایی داشتید اما نتیجه ای حاصل نشد، امیدوارم این ظرفیت ملی که تا الان خاک خورده در دوران وزارت شما به یک قطب گردشگری تبدیل و به مردم معرفی شود.

رئیس کمیسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به یکی از توییت های ضرغامی گفت: موضوع بودجه در وزارتخانه شما به کمیسیون گردشگری مجلس مربوط می شود نه فراکسیون گردشگری، تا زمانی که کمیسیون هست فراکسیون محلی از اعراب ندارد، در واقع شما تمام این یکسال مسیر را اشتباه رفتید.

وی گفت: ما منتظر زیر میز زدن های شما هستیم، اگر هم زده باشید ما در این یک سال چیزی ندیدیم، خیلی از سرمایه گذار ها به دلیل بروکراسی های اداری فراری شدند، اینجا وقت زیر میز زدن است.

انتهای پیام/

نظر شما