بازگشایی مراکز آموزشی منجر به ایجاد ترافیک سنگین در بزرگراه‌های شهر تهران شد

۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۶:۰۳
کد خبر: ۱۳۸۳۲۹۹
بازگشایی مراکز آموزشی منجر به ایجاد ترافیک سنگین  در بزرگراه‌های شهر تهران شد
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت باتوجه به آغاز فعالیت مدارس ودانشگاه ها وضعیت ترافیک بزرگراه ها ومعابر شهر تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت اظهارکرد: به دلیل شروع تردد به مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مدارس شاهد افزایش ترافیک در سطح معابر شهر تهران هستیم.

سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح سه شنبه 12 مهر ماه 1401، باتوجه به آغاز فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی و حجم بالای تردد‌ها در سطح معابر شهر تهران بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌ دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.

وی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای بار ترافیکی هستند.

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌ سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزاد راه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بیان کرد: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی و چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

سرهنگ شریفی افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح و در تمامی تقاطع‌ها، معابر و میادین شهر تهران و مقابل و اطراف مراکز آموزشی و مدارس به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی‌ها به منظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.

وی از والدین خواست به جهت سوار یا پیاده کردن دانش آموزان خودروی خود را مقابل مدارس پارک نکرده و یک لحظه نیز مقابل درب مدرسه متوقف نشوند چرا که هیمن اقدام آنان باعث ایجاد ترافیک در محدوده می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز