ضرورت رعایت نکات ایمنی در بازار تهران

۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۸:۵۵
کد خبر: ۱۳۸۳۳۱۹
ضرورت رعایت نکات ایمنی در بازار تهران
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه میراث فرهنگی در حفظ بازار و کسب و کار مردم وارد شود گفت: باید ایمنی مردم برای کسبه و مردم حفظ شود و ایمنی آتش نشانی و ساختمان مورد توجه قرار بگیرد. از زمانی که ما فعالیت خود را آغاز کردیم اقدامات خوبی در بازار صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه نود و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در زمینه های مختلف با وزارت میراث ارتباط داریم، اظهار کرد: معاون وزیر میراث در کمیسیون ماده پنج و شورای عالی شهرسازی حضور دارد. در بافت فرسوده و ارزشمند تاریخی شهر نیز با این وزارت خانه ارتباط داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تشکیلات گردشگری دارد و از این منظر نیز می تواند با وزارت میراث فرهنگی در ارتباط باشد، خاطرنشان کرد: دعوت از وزیر میراث فرهنگی به شورا به مناسبت هفته گردشگری انجام شده است.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی در حفظ بازار و کسب و کار مردم وارد شود، تصریح کرد: باید ایمنی مردم برای کسبه و مردم حفظ شود و ایمنی آتش نشانی و ساختمان مورد توجه قرار بگیرد. از زمانی که ما فعالیت خود را آغاز کردیم اقدامات خوبی در بازار صورت گرفت.

چمران خاطرنشان کرد: مقداری از مبلغ خرید واگن های مترو باید پیش پرداخت می‌شد که دولت پرداخت آن را بر عهده گرفت، اما هنوز مبلغی پرداخت نکرده است. مقدمات کار انجام شده و بانک ها همکاری های خوبی را در این زمینه داشته‌اند. پیش از این پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم و تمام ظرفیت ها را به کار می گیریم که واگن مورد نیاز در داخل کشور تامین شود اما مابقی آن نیز باید از خارج کشور وارد شود.

مهدی چمران در نود و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امیدواریم با ظهور امام زمان (عج) ظلم جهانی و حق کشی ها در سرتاسر جهان پایان یابد، اظهار کرد: روز ۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی است که به ویژه در این ایام مظلوم واقع شدند و از هر جهت به آن تاختند، اما تلاش کرده وظیفه خود را با رعایت شرایط کامل انسانی، دوستی، برادری و صمیمیت انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از نیروهای نظامی و انتظامی ابراز امیدواری کرد که برنامه های آگاه سازی برای معرفی هرچه بیشتر نیروی انتظامی صورت بگیرد و این نهاد با قدرت و صلابت کار خود را ادامه دهد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز گذشته خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری آشکار و با قدرت و صلابت و همچنین روشنگری، بیانات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز