بسته‌های تشویقی سرمایه‌گذاری گردشگری برای تهران تهیه شود

۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۱:۰۶
کد خبر: ۱۳۸۳۴۲۸
بسته‌های تشویقی سرمایه‌گذاری گردشگری برای تهران تهیه شود
استاندار تهران از تهیه بسته‌های ویژه تشویقی گردشگری برای جذب سرمایه‌گذاران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محسن منصوری در همایش تجلیل از فعالان گردشگری از تهیه بسته‌های ویژه تشویقی گردشگری برای جذب سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: در حوزه گردشگری باید با حضور و مشارکت فعالان گردشگری تمرکز و گفت وگو کنیم، تهران در حوزه گردشگری‌ مذهبی، تاریخی، طبیعی و  پزشکی ظرفیت خوبی دارد.

استاندار تهران عنوان کرد: برای سیاست گذاری اقتصادی استان بر مبنای گردشگری در ذیل شورای برنامه ریزی استان، کارگروه مستقل در حوزه گردشگری تشکیل شود.

پرهام جانفشان مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران نیز در ابتدای این همایش گفت: ۱۷ پروژه گردشگری با اعتبار بیش از ۴ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۴۲۰ نفر همزمان با هفته گردشگری به صورت ویدیو کنفراس با دستور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در تهران افتتاح شد.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران عنوان کرد: بخشی از پروژه‌های افتتاح شده به مراکز تفریحی و سرگرمی در جنوب تهران اختصاص داشت که این موضوع از اهداف و سیاست‌های این اداره کل در حمایت از نشاط اجتماعی است.

وی افزود: کتاب گردشگری تهران، ری و شمیرانات یک مرجع کامل و جامع در راهنمایی و معرفی گردشگری بود که منتشر شد و تلاش ما تهیه نمونه این کتاب برای تمام شهرستان‌های استان است.

در پایان این همایش از ۵۷ منتخب تأسیسات گردشگری با حضور استاندار تهران، معاون گردشگری کشور و مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما