باران میهمان برخی استان ها در هفته آینده می شود

۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۸:۴۶
کد خبر: ۱۳۸۴۱۰۲
باران میهمان برخی استان ها در هفته آینده می شود
طبق پیش‌بینی وضعیت هوا در برخی استان‌های کشور طی پنج روز آینده باران میهمان آنان است.

به گزارش خبرگزاری برنا، امروز جمعه (۱۵ مهرماه) در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش باران و گاهی وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

شنبه (۱۶ مهرماه) مقدار بارش در نواحی دریای خزر کاهش یافته و فقط در سواحل دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.

 یکشنبه (۱۷ مهرماه) در نوار شمالی کشور روند افزایش موقتی دما پیش‌بینی می‌شود و در استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

 دوشنبه ۱۸ مهر ماه در برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

 طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۷ و ۱۸ مهرماه) در شمال غرب کشور خیزش گرد و خاک همراه با وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

سه‌شنبه (۱۹مهرماه) با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش و کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و خراسان شمالی آغاز می‌شود.

چهارشنبه (۲۰مهرماه) بارش در شرق اردبیل، سواحل شمالی و خراسان شمالی ادامه داشته و در شمال خراسان رضوی نیز رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

از بعدازظهر سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه بارش در گیلان و غرب مازندران شدت خواهد داشت و دریای خزر مواج و متلاطم است.

طی امروز و فردا (۱۵و ۱۶ مهرماه) اهواز با دمای ۴۲ و ۴۱ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای ۲ و ۱ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

آسمان تهران شنبه (۱۶مهرماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و برای روز یکشنبه (۱۷مهرماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز