مسکن سازی شهرداری تهران صدای اعضای شورای شهر را در آورد

۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۱:۰۹
کد خبر: ۱۳۸۴۷۴۴
مسکن سازی شهرداری تهران صدای اعضای شورای شهر را در آورد
عضو شورای شهر تهران گفت: اخیرا آقای زاکانی و رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران صحبت از فروش متری مسکن کردند که این به معنای تصدی‌گری در امر مسکن سازی است و اعضای شورا نسبت به آن مخالف هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک هفته فراجا اظهار کرد: وزیر مسکن به تازگی مصاحبه‌ای داشته و اعلام کرده که ۹۰ درصد ثبت نام کنندگان تهرانی در نهضت ملی مسکن واجد شرایط نیستند و این برای ما جای سوال است که شهرداری برای چه کسی کلنگ‌ زنی ساخت مسکن می‌زند؟ و مالکان چه کسانی هستند؟

وی با بیان این‌که شهرداری اعلام کرده که در نهضت ملی مسکن تنها به واگذاری زمین و صدور پروانه اکتفا می‌کند، گفت: اما اخیرا آقای زاکانی و رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران صحبت از فروش متری مسکن کردند که این به معنای تصدی‌گری در امر مسکن سازی است و اعضای شورا نسبت به آن مخالف هستند.

عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که سنگ‌بنای اقدامات، داشتن آمار مشخص است اما جای سوال است که ما به چه میزان در تهران مسکن می‌خواهیم؟ ادامه داد: مگر می‌شود کلنگ چند هزار واحد مسکونی به زمین زده شود؛ اما اصول اولیه که همان صدور پروانه است، رعایت نشود؟

 

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
طبا
|
-
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
0
0
وقتی یه غیر متخصص شهردار بشه همینه!!! پیشنهاد میدم که وزارت راه و مسکن هم بره کارهای خدماتی شهرداری رو که بیشتر از یکسال معطل مونده رو انجام بده!!!!