تکریم از ۲۰۰ نفر سالمند در نگارخانه شرق منطقه ۱۳ تهران

۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۸:۴۷
کد خبر: ۱۳۸۴۹۰۱
تکریم از ۲۰۰ نفر سالمند در نگارخانه شرق منطقه ۱۳ تهران
شهردارمنطقه 13 تهران از تکریم 200 نفر از سالمندان این منطقه در نگارخانه شرق به مناسبت روزجهانی سالمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد هادی علی‌احمدی شهردار منطقه13 تهران ضمن گرامیداشت روز جهانی سالمند اظهارکرد: ویژه برنامه یک روز خوب با هدف فعال سازی سالمندان و تامین سلامت آنان، تکریم جایگاه آنان و ایجاد امنیت روحی و جسمی از سوی اداره سلامت اجرایی شده است.

وی افزود:برنامه بزرگداشت مقام سالمندان که هر ساله به مناسبت روز جهانی سالمند برگزار می شود فرصتی  برای تکریم جایگاه سالمندان، حساس سازی عموم جامعه، شناسایی ظرفیت های اجتماعی حمایت طلبی در خصوص نیازها و مطالبات سالمندان و خانواده آنها است.

علی احمدی ادامه داد: در این برنامه ، حدود 200 نفر از سالمندان منطقه  در نگارخانه شرق حضور یافتند ، ضمن استفاده از خدمات سلامت محور ، در برنامه هایی که برای آنان تدارک دیده شده است، شرکت کردند.

وی با اشاره به اهمیت سلامت این قشر گفت: چکاپ های سلامتی از جمله تست قند وفشارخون، مشاوره فردی ،شنوایی سنجی و...در این برنامه انجام شد.

شهردار منطقه 13 تهران در ادامه بازی های سالمندی و رقابت ایشان در6 بازی و تقدیر از سالمندان نخبه وفرهیخته از دیگر برنامه های اجرایی در این روز عنوان کرد وخاطرنشان کرد:تاکیدات و منویات دین مبین اسلام و احترام به بزرگان به عنوان یک سنت حسنه است و همواره باید به این نکته توجه داشت که در خصوص افراد مسن و سالمندان علاوه بر احترام دارند می بایست از تجارب ارزشمند آنان نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز