تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای احداث کمربندی قلعه نو

۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۷:۱۶
کد خبر: ۱۳۸۵۸۴۲
تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان  بودجه برای احداث کمربندی قلعه نو
استاندار تهران از اختصاص مبلغ 100 میلیارد تومان بودجه از محل ارزش افزوده شهرستان ری برای احداث کمربندی قلعه نو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محسن منصوری استاندارد تهران امروز چهارشنبه 20 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به احداث کمربندی قلعه نو، اظهار کرد: مبلغ 100 میلیارد تومان بودجه از محل ارزش افزوده شهرستان ری برای احداث کمربندی قلعه نو اختصاص یافته است و جزو معدود پروژه های است که اعتبار آن وجود دارد و منتظر تخصیص اعتبار نیستیم.

وی گفت: بنا بود این پروژه به سازمان همیاری ها سپرده شود که یک مجموعه وابسته به دولت می‌باشد، لذا قرار بود ملاحظاتی دستگاه های نظارتی داشتند که ممکن است این مجموعه در فرایند اجرای کار دچار مشکلاتی شود و اگر مجموعه دستگاه دیوان محاسبات و سازمان بازرسی موافقت کنند، سازمان همیاری شهرداری های استان تهران متولی این پروژه خواهد شد و در غیر این صورت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران متولی پروژه می شود و عملیات احداث آن را شروع خواهد کرد.

استاندار تهران افزود: در حال حاضر در زمینه متولی مجری پروژه بحث و گفت و گوهایی انجام می‌شود که اگر آن اولویت اول اجرایی نشود دستگاه اجرایی کار تغییر خواهد کرد که امید می‌رود کار به سرانجام و دنبال شود.

منصوری با اشاره به احداث کمربندی جنوبی ورامین بیان کرد: شهرداری ورامین بخش هایی از پروژه احداث کمربندی جنوبی ورامین را اجرا و پیگیری می‌کند تا پروژه اتمام یابد و ما نیز اختصاصا دنبال خواهیم کرد تا سرعت اجرای این پروژه تسریع پیدا کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما