اجرای ۱۴۹ مورد اقدام ترافیکی در منطقه ۱۳ تهران

۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۲:۰۳:۵۱
کد خبر: ۱۳۸۵۹۲۴
اجرای ۱۴۹ مورد اقدام ترافیکی در منطقه ۱۳ تهران
شهردار منطقه 13 از اجرای 149 مورد اقدام ترافیکی در راستای پروژه راه های امن به مدرسه خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه13تهران  با بیان اینکه، با توجه به جمعیت دانش آموزان در محدوده محلات، بحث جلوگیری و کاهش تصادف های وسایط نقلیه با عابرین و تامین ایمنی محیط های مجاور مدارس امری ضروری به نظر می رسد، اظهارکرد: در این راستا پروژه راه های امن به مدرسه به تعداد 149 مورد با نصب علائم هوشمند و هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی و ترسیم خط کشی گذر دانش آموزان از خیابان ها با توجه به بازگشائی مدارس توسط معاونت حمل و نقل ترافیک اجرایی شد.

وی گفت: در راستای اهداف شهر دوستدار کودک ، 53 معبر برای کودکان و مادران همراه کودک بهسازی و ایمن سازی شده تا خللی در رفت و آمد آنها ایجاد نشود.

علی احمدی ادامه داد : تعدادی ایستگاه  نیز در راستای پروژه اتوبوس پیاده مدرسه و ایمن سازی معابر کودکان مناسب سازی شده است.

شهردا منطقه به اقدامات صورت گرفته برای تامین فضای امن حاشیه مدارس اشاره کرد وعنوان کرد : 17 مورد فضای پارک سرویس ، ایمن سازی مسیر خروج از مدرسه تا سرویس ایجاد شد.

 محمد هادی علی احمدی، یکی از اقدامات مهم و تاثیر گذار شهرداری منطقه 13 را در راستای نهادینه کردن فرهنگ ترافیک ، آموزش دانش آموزان مدارس  و برگزاری دوره های مرتبط با موضوعات حمل و نقل و ترافیک برشمرد  که ما حصل آن آموزش و آگاه سازی دانش آموزان نسبت به مقررات ایمنی عبور و مرور در راه مدرسه ، خیابان ها، وسائل نقلیه و خطرات ناشی از بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز