پویش همه حاضر شروعی برای تحقق عدالت آموزشی

۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۹:۳۲:۱۰
کد خبر: ۱۳۸۶۰۳۴
پویش همه حاضر شروعی برای تحقق عدالت آموزشی
وزیرآموزش وپرورش گفت: تامین نوشت افزار برای دانش آموزان بی بضاعت را مرحله اول پویش همه حاضر است و این شروعی برای اقدامات بعدی است. از اقداماتی که می‌توان در راستای عدالت آموزشی نام برد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش با اشاره به شکل گیری پویش «همه حاضر» با هدف رساندن کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان کم‌ بضاعت، اظهار کرد: این پویش با کنش‌گری دانش آموزان و تمام نهادها و افرادی که نسبت به کمک به دانش آموزان مناطق محروم، مرزی و عشایری علاقمند بودند شکل گرفت.

وی با بیان اینکه مرحله اول این پویش به بحث تامین نوشت افزار دانش آموزانی که ممکن است به دلیل عدم تامین نوشت افزار از تحصیل باز بمانند معطوف می‌شود، ادامه داد: این شروعی برای اقدامات بعدی است. از اقداماتی که می‌توان در راستای عدالت  آموزشی نام برد بحث تغذیه دانش آموزان، لباس دانش آموزان و حتی کتب درسی دانش آموزان است که دوستان این امر را شروع کرده‌اند و با اقبال خوبی نیز مواجه شده است. 

وزیر آموزش و پرورش افزود: به محض اینکه فراخوان نهایی شود و زمان خود را طی کند، طی مراسم خاصی این اقلام بین دانش آموزان مناطق یاد شده حتما توزیع خواهد شد.

نوری در پایان خطاب به دانش آموزان، اظهار کرد: دانش آموزان که همواره آرمان خواه و فعال هستند را به حاضر شدن در این پویش دعوت می‌کنم. برای اعلام حضور خود از طریق شبکه‌های مختلفی که دنبال می‌کنند به ویژه شبکه شاد اقدام  کنند و به همکلاسی‌های خود و دانش آموزان مناطق محروم این کمک را برسانند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز