قیمت مخزن زباله با درنظر گرفتن تمام تجهیزات همان ۱۵ میلیون تومان می‌شود

۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۳۸۷۰۲۷
قیمت مخزن زباله با درنظر گرفتن تمام تجهیزات همان ۱۵ میلیون تومان می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: این موضوع مطرح شده که قیمت هر مخزن چهار میلیون تومان است، اما اگر تمام تجهیزات را در نظر بگیرند قیمت به همان ۱۵ میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی چمران در حاشیه نود و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ماهیت این حوادث را مقام معظم رهبری توضیح دادند و همه توجیه شدند، اظهار کرد: رییس جمهور آمریکا و کنگره آمریکا به میدان آمدند و از اغتشاشات حمایت کردند. اگر می‌خواستند از مردم حمایت کنند، راه ورود دارو را برای بیماران نمی‌بستند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اسرائیل نیز در این جریانات به میدان آمد، خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق نیز نمی افتاد موضوعی دیگر را علم می ‌کردند تا اول مهر جریانی ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه قیمت مخازن هرچقدر باشد نباید به آتش کشیده شود، گفت: این موضوع مطرح شده که قیمت هر مخزن چهار میلیون تومان است، اما اگر تمام تجهیزات را در نظر بگیرند قیمت به همان ۱۵ میلیون تومان می‌رسد. این مساله را به شهید چمران ربط داده اند و یا پله پله بالا آمدن تلقی کرده و به عنوان ایراد عنوان کرده‌اند.

چمران تاکید کرد: بحث اصلی نظام است؛ نظام خط نوینی را آغاز کرده و خط نه شرقی و نه غربی را پیش می‌برد که برای دنیای سرمایه گذاری خطرناک است. کشورهای دنیا و مردم آن را بیدار می کند که این به ضرر دنیای سرمایه گذاری است، بنابراین در چنین مواردی می بینیم که بر سر قیمت سطل زباله چانه می‌زنند.

وی با اشاره به خسارت وارده به تاسیسات شهری و ضربه زدن به نیروهای آتش‌نشانی یا پلیس یادآور شد: باید تحلیل کنیم که از کجا به اینجا رسیده‌ایم و فکر درستی برای نسل جوان بسازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز