سهمی از خودروهای وارداتی به تاکسی ها اختصاص داده شود

۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۴:۵۰
کد خبر: ۱۳۸۷۰۴۷
سهمی از خودروهای وارداتی به تاکسی ها اختصاص داده شود
عضوی شورای شهر تهران گفت: با وجود اینکه واردات خودرو مجاز شده است پیشنهاد من این است که سهمی از این خودروها به تاکسی‌ها تخصیص داده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جعفر تشکری هاشمی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور نود و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به نمایشگاه شهر آفتاب گفت: تمامی افرادی که از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند اذعان می‌کنند که دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است ، پرسنل آموزش دیده وتجهیزات مناسبی در این نمایشگاه وجود دارد و همین موارد منجر به این شده تا این نمایشگاه منحصر به فرد شود.

تشکری هاشمی با اشاره به ورود اتوبوس‌های جدید به تهران گفت: از سال 1389 سهمیه اتوبوس از سوی دولت متوقف شده بود و تمامی خریدها از سمت شهرداری بود اما بعد از12 سال موفقه شاهد این بودیم که الگوی مناسبی مدنظر قرار گرفت و 200 اتوبوس تک کابین وارد شهرداری تهران شد.

عضو شورای شهر تهران گفت: البته نیاز تهران بیش از این است و با این وجود شروع خوبی صورت گرفت و در صورت انجام قراردادهای وزارت کشور می‌توان 1700 دستگاه دیگر نیز وارد کرد.

وی ادامه داد: روز گذشته 62 دستگاه اتوبوس نیز به تهران افزوده شد و این مینی‌بوس‌ها  مکمل خوبی برای تهران هستند  و همچنین روز گذشته دو هزارمین تاکسی‌های نوسازی نیز وارد تهران شدند.

عضو شورای شهر تهران گفت: با وجود اینکه واردات خودرو مجاز شده است پیشنهاد من این است که سهمی از این خودروها به تاکسی‌ها تخصیص داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما