پیشرفت ۸۰ درصدی در پروژه ساخت دستگاه دیالیز بومی

۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۶:۳۳
کد خبر: ۱۳۸۷۵۷۵
پیشرفت ۸۰ درصدی در پروژه ساخت دستگاه دیالیز بومی
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به این که جهت تامین نیازهای درمانی بیماران کلیوی تداوم بهینه سازی صافی دیالیز در دستور کار قرار گرفته است، گفت: پیشرفت 80 درصدی در پروژه ساخت دستگاه دیالیز بومی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی این جمعیت با توجه به اهم فعالیت های شرکت تجهیزات پزشکی در شهریورماه سال جاری بیان کرد: بیماران  کلیوی از جمله بیمارانی هستند که  در دوران نقاهت خود ممکن است به عمل دیالیز نیاز پیدا کنند، به این جهت یکی از مهم ترین برنامه های شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران تداوم بهینه سازی صافی دیالیز است که جهت ادامه روند و اجرای این پروژه پیگیری های لازم برای عقد تفاهم نامه با شرکت فرس نیوس انجام شده است.

وی افزود: در همین راستا سرویس دوره ای دستگاه های دیالیز کل مراکز کشور، تعمیرات اورژانسی دستگاه های دیالیز، تعمیر قطعات معیوب دستگاه های دیالیز در محل شرکت تجهیزات پزشکی و پیشرفت 80 درصدی فیزیکی پروژه دستگاه دیالیز بومی در فاز یک در دستور کار است.

عسکری در ادامه اظهارکرد: در بخش تجهیزات پزشکی 98 درصد پیشرفت در زمینه تامین ماشین آلات بخش تزریق پلاستیک در راستای افزایش تولید داشته ایم. از سوی دیگر پیگیری تامین فیلتر تالاسمی با کیفیت بالاتر نیز از جمله اقداماتی بوده که در سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر پیگیری می شود تا نیاز بیماران خاص در کشور برطرف شود.

 
انتهای پیام/
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز