۲۵ رده صنفی به همت شهرداری تهران ساماندهی می شود

۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۲:۴۶
کد خبر: ۱۳۸۸۸۰۶
۲۵ رده صنفی به همت شهرداری تهران ساماندهی می شود
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: ۲۵ رده صنفی ساماندهی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته امروز در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.

سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در این نشست با بیان اینکه ۲۵ رده صنفی ساماندهی خواهند شد، گفت: بر اساس ابلاغ اسناد بالادستی باید تعدادی از رده های صنفی از شهر خارج شوند که برای اولین بار علاوه بر پیگیری موضوعات، رویکرد ایجابی را در این زمینه در نظر گرفته ایم. اینکه واحدی را تعطیل کنیم کمکی به شهر نمی کند.بعنوان مثال کارگاه های کوچک کفش دوزی در این راستا برای تولید کفش دست دوز ایجاد می شود.

وی افزود: فضای موقتی در منطقه ۲۰ برای این افراد فراهم شده تا از فضای وخیمی که از لحاظ ایمنی و سلامت در منطقه ۱۲ برای فعالیت کفاشان دست دوز وجود داشت، رهایی پیدا کنند. همه کمک می کنند که رفع مزاحمت از شهر در این راستا صورت بگیرد.

بیگی با بیان اینکه فروشگاه های بزرگ انباشت ضایعات را داشتند، تصریح کرد: مقابله با رویکرد ایجابی در مناطق ۲۲ گانه صورت می گیرد و در تلاش هستیم که این ضایعات را ساماندهی کنیم چرا که انباشتگی این ضایعات در حاشیه شهر تهران موجب ایجاد نا امنی می شود.

به گزارش برنا، هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته از ۲۷ مهرماه جاری تا سی ام در مجموعه شهر آفتاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز