توانمندسازی مربیان پرورشی برای راهنمایی بیشتر دانش آموزان

۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۱:۲۳
کد خبر: ۱۳۸۹۲۲۰
توانمندسازی مربیان پرورشی برای راهنمایی بیشتر دانش آموزان
معاون پرورشی وفرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: باید در هر استان مربیان پرورشی را دعوت کنیم تا به صورت متمرکز کشوری کارها را با برنامه ریزی پیش ببرند و در چند گروه شروع به توانمندسازی مربیان کردیم تا در مدارس راهنمای دانش آموزان باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛اصغر باقرزاده معاون پرورشی وفرهنگی در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی تحول در برنامه های پرورشی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در نخستین نشست هم اندیشی، هماهنگی و هم افزایی با تشکل‎های دانش آموزی درباره 13آبان ماه صحبت شد و تشکل‎های دانش آموزی پیشنهاداتی به ما دادند که عمده کارها توسط خود دانش آموزان و نوجوانان انجام می‎شود.

باقرزاده تصریح کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، اولویت جذب حداکثری است. برای عملی کردن این سیاست، باید از بین مربیان افرادی خود ساخته انتخاب شوند تا با دختران و پسران مان گفت ‎و گو کنند. برای پر بودن دست مربیان مان البته به بسته‎ های انگیزشی محتوای ویژه‎ای نیاز داریم که باید تهیه شود.

وی افزود: باید در هر استان مربیان پرورشی را دعوت کنیم تا به صورت متمرکز کشوری کارها را با برنامه ریزی پیش ببرند و در چند گروه شروع به توانمندسازی مربیان کردیم تا در مدارس راهنمای دانش آموزان باشند. لازم است یک اتاق فکر داشته باشیم تا گام های طولانی مدتی را در معاونت رقم بزنیم و این گردهمایی شما عزیزان و پیشنهادهای خوبتان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز