شهرداری تمهیدات ویژه‌ای برای پخش زنده مسابقات جام جهانی تدارک ببیند

۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۳:۲۱
کد خبر: ۱۳۸۹۶۴۳
شهرداری تمهیدات ویژه‌ای برای پخش زنده مسابقات جام جهانی تدارک ببیند
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری جام جهانی و حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در این رویداد ورزشی تاکید کرد: شهرداری تمهیدات ویژه‌ای برای پخش زنده مسابقات جام جهانی تدارک ببیند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام آقامیری در جریان برگزاری نودو نهمین جلسه شورا طی تذکری اظهار کرد: در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال قطر هستیم. به لحاظ حساسیتی که امروز در جامعه وجود دارد و هیجاناتی که به خصوص جوانان دارند علاقه مندی اکثریت مردم ایران به تیم ملی شان و عرق ملی که هرکس نسبت به تیم ملی کشورش دارد، ضرورت دارد که شهرداری یک برنامه و تمهیدات ویژه‌ای برای پخش زنده تلویزیونی این مسابقات در سطح شهر، پارک ها و مراکز فرهنگی و هماهنگی با سینماهای سطح شهر و مراکزی که امکان تجمع و حضور مردم و جوان هاست ببیند.

وی ادامه داد: البته اطلاع دارم که یک کارگروه به اسم کارگروه جام جهانی در شهرداری برای بحث تولید محتوا تشکیل شده، لذا شاید ضرورت داشته باشد که قبل از شروع بحث مسابقات (۲۹ آبان ماه) این کارگروه در صحن شورا حضور پیدا کنند و گزارشی از برنامه های خود ارائه بدهند و احیانا نقطه نظرات اعضای شورای شهر در این هم در این مسئله در نظر بگیرند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: به لحاظ حساسیتی که در جامعه وجود دارد ضرورت دارد که شهرداری برای مدیریت فضاهای شهری و کنترل هیجانات برای پیروزی و یا احیاناً شکست در این مسابقات تمهیدات ویژه ای را ببیند تا مردم و کسانی که علاقمند هستند این مسابقات را به صورت زنده و با تلویزیون های شهری و بزرگ ببینند این امکان و رفاه و آسایش برای ایشان فراهم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز