ممنوعیت ورود دانشجویان اغتشاشگر به دانشگاه شریف

۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۴:۳۹
کد خبر: ۱۳۹۰۰۰۲
ممنوعیت ورود دانشجویان اغتشاشگر به دانشگاه شریف
هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف از کمیته انضباطی این دانشگاه درخواست کرد از تمام ظرفیت‌های قانونی برای جلوگیری از تکرار رفتارهای دور از شأن دانشگاه استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف با صدور اطلاعیه‌ای به اتفاقات روز گذشته این دانشگاه واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است:

ضمن تشکر از دانشجویان فهیم دانشگاه، که همراهی و همیاری بسیار خوبی در حفظ نظم و امنیت دانشگاه دارند، به استحضار می‌رساند، با توجه به اتفاقات ناشایست رخ‌داده در روز یکشنبه اول آبان 1401 در دانشگاه صنعتی شریف، که عده‌ای دانشجوی قانون‌شکن به تخریب و هنجارشکنی در دانشگاه پرداختند، هیئت رئیسه دانشگاه رفتارهای دور از شأن محیط دانشگاه را قویاً محکوم می‌کند و به‌منظور استمرار فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، تصمیمات زیر را اعلام می‌نماید:
1. با توجه به صدمات وارده به سالن غذاخوری البرز متأسفانه امکان صرف غذا در داخل سالن وجود ندارد و تا زمان انجام و اتمام تعمیرات و اطمینان از فراهم شدن فضای آرامش، غذا به‌صورت بسته‌بندی‌شده در ضلع جنوبی سلف تحویل دانشجویان خواهد شد.

2. چنانچه مشخص شود افرادی به ضرب‌وشتم و یا فحاشی پرداخته و موجب جراحت دیگران شده‌اند، موقتاً ورود آنها به دانشگاه ممنوع شده و در اولین فرصت به کمیته انضباطی معرفی خواهند شد.

3. به‌منظور ایجاد و حفظ آرامش در دانشگاه، دانشجویانی که در ارزیابی اولیه انجام‌شده، نقش کلیدی در ایجاد ناآرامی داشته‌اند تا اطلاع ثانوی اجازه ورود به دانشگاه را نخواهند داشت.

هیئت رئیسه دانشگاه ضمن تأکید بر حفظ آرامش و استقبال از فعالیت‌های قانونمند و برگزاری برنامه‌های دارای مجوز، تکرار هرگونه رفتارهای دور از شأن دانشگاه را مردود دانسته و از کمیته انضباطی می‌خواهد که از تمام ظرفیت‌های قانونی خود همچون تعلیق، اخراج و... برای برخورد با این موارد استفاده کند.

انتهای پیام/

نظر شما