بدهی مراکز درمانی و داروخانه‌ها تا هفته آینده پرداخت می شود

۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۳۹۳۳۲۸
بدهی مراکز درمانی و داروخانه‌ها تا هفته آینده پرداخت می شود
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید وامور ایثارگران گفت : ظرف هفته گذشته بخش قابل توجهی از بدهی‌های بیمه دی توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافت و به بیمه دی پرداخت شد که ظرف یک هفته آینده اسناد مالی مراکز درمانی تا پایان اردیبهشت ماه و داروخانه‌ها تا پایان خرداد ماه پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبر گزاری برنا؛ عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید وامور ایثارگران  در خصوص پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران به مراکز درمانی، گفت: پرداخت‌ های بیمه دی به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و ایثارگران چند ماه با تأخیر مواجه بود اما با پیگیری و اقدامات بسیار خوب و پشتکار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که این موضوع را بارها در دولت مطرح کردند بخش مهمی از اعتبارات مورد نیاز تامین اعتبار و به بیمه دی پرداخت شد و متعاقبا بیمه دی نیز نسبت به پرداخت به مراکز درمانی اقدام خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات مشترک قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و  میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه بر اهمیت درمان ایثارگران تاکید شد و در نهایت تأمین اعتبار برای این موضوع صورت گرفت و ظرف هفته گذشته بخش قابل توجهی از بدهی‌های بیمه دی توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافت و به بیمه دی پرداخت شد که ظرف یک هفته آینده اسناد مالی مراکز درمانی تا پایان اردیبهشت ماه و داروخانه‌ها تا پایان خرداد ماه پرداخت خواهد شد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید وامور ایثارگران با اشاره به تأخیر در پرداخت اسناد هزینه‌ای ایثارگران نیز گفت: اسناد دریافتی هزینه درمانی ایثارگران نیز تا پایان خرداد ماه پرداخت می‌شود که امیدواریم رضایت جامعه ایثارگری را حاصل شود.

وی در خصوص وضعیت بیمه حادثه‌دیدگان حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) هم تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران برای هر حادثه‌ای از این دست که در کشور رخ می‌دهد اقدامات لازم را انجام داده و برای شهدای شیراز نیز ظرف مدت کوتاهی پرونده تشکیل خواهد شد و خانواده این عزیزان از خدمات و مزایایی که دیگر خانواده‌های شهدا برخوردارند، بهره‌مند می‌شوند.

عباسپور افزود: مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) نیز پس از تشکیل پرونده و فرایند قانونی تحت عنوان جانباز تحت پوشش قرار خواهند گرفت که در مجموع 13 شهید و 17 جانباز را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز