خیابان آزادی در ترافیک سنگین صبحگاهی

۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۴:۲۹
کد خبر: ۱۳۹۴۸۶۵
خیابان آزادی در ترافیک سنگین صبحگاهی
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی ورانندگی پایتخت وضعیت ترافیک در بزرگراه ها و معابر شهر تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت به تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر پایتخت در اولین روز از هفته جاری پرداخت و گفت:‌ رصدهای انجام شده از سطح شهر و همچنین مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ حاکی از آن است که ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت از حوالی ساعت 6:30 صبح امروز آغاز شده و تا حوالی ساعت 7:30 به اوج خود رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد کاسته شدن از حجم ترافیک صبحگاهی در معابر هستیم، گفت: برابر گزارش‌های دریافتی ترافیک در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از محدوده جنت آباد، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم از محدوده شهید ستاری، مسیر غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله‌ نوری از محدوده پرحجم بود. وضعیتی مشابه را در بزرگراه‌ های شرقی پایتخت نیز داشتیم و بر این اساس در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید زین الدین از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی از بزرگراه امام علی (ع) و مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر ترافیک پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین بود. 

شریفی افزود:‌ در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) از محدوده گلاب، مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از محدوده گلشن‌ دوست، مسیر جنوب به شمال بزرگراه چمران حدفاصل بزرگراه‌های شهید همت و حکیم نیز بار ترافیک نیمه سنگین بود.

به گفته رئیس مرکز اطلاع‌ رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی از محدوده استاد معین، خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع)، خیابان کارگر جنوبی و ... نیز ترافیک پرحجم و تنیمه سنگین بود.

وی با بیان اینکه مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه شهید چراغی تا محدوده تونل توحید ترافیک سنگین بود، گفت:‌ در بزرگراه آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی شاهد ترافیک پرحجم بودیم در بزرگراه شهید سلیمانی نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد بودیم. مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان نیز دارای بار ترافیک صبحگاهی بود. 

شریفی با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از ساعات اولیه صبح امروز در معابر مستقر بودند، گفت: برای مدیریت ترافیک عصرگاهی نیز تمهیدات لازم اتخاذ شده است. توصیه همیشگی پلیس به شهروندان این است که در ساعات پیک ترافیک از تردد غیرضروری با خودروی شخصی پرهیز کرده و تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما