بستر حضور سرمایه گذاران در تهران توسط شهرداری عادلانه شود

۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۳۹۵۶۱۵
بستر حضور سرمایه گذاران در تهران توسط شهرداری عادلانه شود
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری ومشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت: مشارکت بخش خصوصی به ویژه سرمایه گذاران داخلی فضای مثبت رقابتی را برای توسعه فراهم کند و بستر حضور سرمایه گذاران را در مشارکت با شهرداری تهران به صورت عادلانه فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جلسه آموزشی روسای ادارات سرمایه گذاری و مشارکت مناطق22 گانه با حضور شریفیان مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران، محمد هادی علی‌احمدی شهردار منطقه13 و جمعی از اساتید دانشگاه به میزبانی شهرداری منطقه13 در سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد.

 شریفیان مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در این نشست با اشاره به رویکرد جدید شهرداری تهران در خصوص نظام سرمایه‌گذاری و پروژه‌های مشارکتی گفت: این سازمان در نظر دارد با همکاری مناطق22 گانه و سایر سازمان ها و با مشارکت بخش خصوصی به ویژه سرمایه گذاران داخلی فضای مثبت رقابتی را برای توسعه همه جانبه شهر تهران فراهم کند و بستر حضور سرمایه گذاران را در مشارکت با شهرداری تهران به صورت عادلانه فراهم کند.

وی نقش سرمایه گذاری شهری در توسعه و رونق اقتصادی شهر را بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: شهرداری تهران برای پیشبرد اهداف توسعه به سرمایه‌گذاری نیاز ویژه دارد.

همچنین، شهردار منطقه 13 خاطرنشان کرد: سازمان سرمایه گذاری به عنوان مجموعه ای کارآمد، نقش استراتژیکی در افزایش روند کمی و کیفی درآمد های شهرداری داشته و به نوعی نقطه اتکای مدیریت شهری در مسیر ایجاد درآمد پایدار است.

وی افزود: رویکرد جذب منابع درآمدی جدید و ظرفیت های شاخص سرمایه گذاران بر روی طرح های هدف، ایده ای مناسب برای فعالیت سازمان سرمایه گذاری خواهد بود.

احمدی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای احصاء و شناسایی پروژه های سرمایه گذاری در نقاط بی دفاع شهری ادامه داد: پتانسیل های شناسایی شده در منطقه 13 با رویکرد تفریحی، گردشگری، ورزشی و زیست محیطی است و پی بینی می شود جذابیت های قابل توجهی را برای سرمایه گذاران ایجاد کند.

شهردار منطقه13 با اشاره به اجرای 22 پروژه فرهنگی تفریحی و گردشگری در بوستان سرخه حصار افزود: به زودی فرخوان جذب سرمایه گذار برای آغاز عملیات این پروژه ها اعلام می شود.ارائه مطالعات امکان سنجی پروژه ها، معرفی مبانی سرمایه گذاری و مشارکت ها اعم از مطالبات بازار و عرضه و تقاضا از جمله مباحث آموزشی مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز