کشف ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرکز شهر تهران

۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۰:۳۳:۴۷
کد خبر: ۱۳۹۵۸۵۵
کشف ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرکز شهر تهران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف یک انبار کالای صوتی و تصویری قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال در مرکز پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به جدیت پلیس امنیت اقتصادی در برخورد با قاچاقچیان و ناامن کنندگان فضای کسب و کار، بیان کرد: روز گذشته ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک انبار کالای قاچاق فاقد شناسه در محدوده خیابان "جمهوری" شدند، که در یک عملیات برنامه ریزی شده،  پس از بازرسی از آن، مقادیر قابل توجهی کالای صوتی و تصویری که با استفاده از دیوار کاذب در انبار فروشگاه پنهان شده بود را کشف کردند.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات بیشتر، مالک فروشگاه  اعلام داشت  لوازم متعلق به وی است و از استان های جنوبی کشور به صورت قاچاق تهیه و فاقد  اسناد و مدارک مثبته گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران  با اشاره به اینکه  با هماهنگی های صورت گرفته، در نهایت کالاها به همراه متهم به مقر پلیس منتقل شد اضافه کرد: در این عملیات 48 دستگاه تلویزیون  و 69 دستگاه باند و اسپیکر  کشف که کارشناسان ارزش تقریبی این کالاها را 50 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

در خاتمه سرهنگ هدایتی با بیان اینکه در این مکان همچنین تعداد گارانتی و ضمانت نامه جعلی کشف شد از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز موضوع را از طریق فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز