آغاز طرح "توسعه دانش و آموزش" در اتوبوسرانی پایتخت

۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۸:۲۶
کد خبر: ۱۳۹۸۹۳۶
آغاز طرح توسعه دانش و آموزش در اتوبوسرانی پایتخت
به منظور ارتقای سطح علمی و تخصصی کارکنان اتوبوسرانی تهران دوره های آموزشی ضمن خدمت درقالب طرحی با عنوان توسعه دانش و آموزش صورت می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  بهرام نکاحی با اشاره به نقش موثر آموزش در رشد و اعتلای کارکنان، گفت: آموزش تاثیر به سزایی بر تغییر رفتار و  سطح مهارتی کارکنان در محیط کار خواهد داشت که در نتیجه  با عث ارتقا سطح کیفی خدمات نیز خواهد شد که در شرکت واحد با اجرای طرحی با عنوان توسعه دانش و آموزش کارکنان اتوبوسرانی این امر محقق می شود.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در بهبود کیفیت شهری و زندگی در کلان شهرها، تسهیل در امر آمد و شد و تردد شهروندان است و این مستلزم اجرای طرح های آموزشی و پرورشی از سطوح پایه و مدارس است، افزود: با همکاری آموزش و پرورش و پلیس راهور دوره های آموزشی مختلفی برای خانواده کارکنان و شهروندان با رویکرد ارتقای سطح فرهنگی درحوزه حمل ونقل و ترافیک برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطر نشان کرد؛ موضوعات اتوبوسرانی فنی و تخصصی است که آموزش های ضمن خدمت زمینه ساز خدمات رسانی بهتر در شرکت واحد خواهد بود. علاوه بر آموزش، ارتباط با دانشگاه ها جهت تبادل دانش در زمینه اجرای طرح علمی و پژوهشی نیز همکاری ها تقویت خواهد شد.

گفتنی است؛ با هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته آموزش هایی نیز برای خانواده کارکنان با ایجاد کاربری از طریق درگاه اطلاع رسانی و فضاهای رسانه ای مجازی شرکت و برای شهروندان، در قالب تولید محتوای های فرهنگی و آموزشی و تبلیغاتی در حوزه فرهنگ ترافیک و همچنین از طریق پارک های ترافیک صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما