راهبرد پلیس مهربانی در برابر مردم و اقتدار در برابر مستکبران است

۱۴۰۱/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۵:۴۷
کد خبر: ۱۳۹۹۲۹۲
راهبرد پلیس مهربانی در برابر مردم و اقتدار در برابر مستکبران است
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: راهبرد پلیس در برابر مردم، مهربان مقتدر است و از ملامت دیگران خوفی به خود راه نمی دهد؛ اگر در برابر دشمنان و مستکبران قرار گیرد با اقتدار و باصلابت است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان فراجا اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) دو ودیعه الهی را برای ما به یادگار  گذاشتند یکی قرآن و دیگری عترت و اهل بیت علیهم السلام که از صدر اسلام هر کجا هر یک مهجور ماند باعث شد دیگری نیز مهجور بماند، هر جا قرآن مظلوم شد و حق آن به جا نیاورده شد عترت و اهل بیت (علیهم السلام) نیز مظلوم واقع شدند.

وی ادامه داد: به تعبیر امام علی(ع)، علی روزی مظلوم شد که قرآن مظلوم شد لیکن بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) در امتداد راه پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) با تشکیل نظام اسلامی در واقع قرآن و عترت را به کمک مردم و عدالتخواهان عالم از مظلومیت بیرون آورد و با اندک رجوع مردم ایران به قرآن و مفاهیم ارزشمند آن که در سیطره استکبار قرار داشت یک تجربه جدید به نام جمهوری اسلامی در برابر دیدگان جهانیان قرار داد. یعنی با اندک استعانت به قرآن یک چنین دستاورد عظیمی حاصل شد.

وی در ادامه افزود: امروز مبارزه ما با نظام سلطه این است که می خواهیم معارف قرآن و آموزه های ائمه هدی(علیهم السلام ) که مفسران قرآن هستند در این نقطه استراتژیک جهان که ایران اسلامی است را پیاده کنیم و این قرآن است که به ما می آموزد هرگز با مستکبران عالم سازش نکنیم و تا آخرین مستکبران و زورگویان عالم را وارد گور نکنیم از پای ننشینیم.

ادیانی گفت: نظام و حکومتی که برخاسته از آموزه های دین و قرآن نباشد مشروعیت ندارد و این قرآن است که به جهان غرب و شرق دست رد می زند و استکبار را به چالش می کشاند.

وی تصریح کرد: امروز شاهد فتنه های پی در پی آمریکا، انگلیس و رژیم منحوس اسرائیل در کشورمان هستیم به تعبیری امروز تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است و می خواهد نظام اسلامی را که ریشه در قرآن و معارف الهی دارد با چالش اعتقادی و فکری دهه هشتادی و معیشتی مردم و با یک جنگ ترکیبی نابود کند، لیکن با توجه به وجود رهبری حکیم، فرزانه و شجاع و مردمی بصیر که بصیرتشان برگرفته از قرآن و اهل بیت علیهم السلام است و نیروهای جان برکف مسلح نقشه هایشان نقش بر آب خواهد شد.

ادیانی خاطرنشان کرد: در جریانات اخیر شاهد هستیم که پلیس مقتدر و انقلابی ما که معرفت و بصیرتش برگرفته از پرتو تعالیم حیات بخش قرآن و اسلام ناب محمدی و فرهنگ عاشوراست در برابر فتنه و فتنه گران چگونه از نظام مقدس اسلامی و امنیت مردم دفاع کرد و ایستاد به دور از هرگونه بی اخلاقی که امروزه در پلیس کشورهای غربی شاهد آن هستیم، درواقع راهبرد پلیس در برابر مردم، مهربان مقتدر است و از ملامت دیگران خوفی به خود راه نمی دهد لیکن اگر در برابر دشمنان و مستکبران قرار گیرد با اقتدار و باصلابت است.

وی در پایان گفت: توقع و انتظار ما از این جامعه عظیم قرآنی در مجموعه انتظامی این است که فضای انتظامی را بیش از گذشته منور به نور قرآن نمایند و با گسترده سازی  این فضای قرآنی در پرورش کارکنان مانوس به قرآن تلاش نمایند.

انتهای پیام/ 

نظر شما