پرسش و پاسخ دانش آموزان شهر ری با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

۱۴۰۱/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۴:۴۱
کد خبر: ۱۳۹۹۷۳۰
پرسش و پاسخ دانش آموزان شهر ری با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی توصیه وزیر آموزش وپرورش نشست پرسش و پاسخ دانش آموزان در دبیرستان شهید بهشتی برگزارکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام سید سعید رضاعاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی توصیه وزیر آموزش‌ و پرورش برای شنیدن انتقادات دانش آموزان در مدارس، نشست پرسش و پاسخ دانش آموزان در دبیرستان شهید بهشتی شهر ری برگزار کرد، در پاسخ به سؤالات دانش‌آموزان گفت: بزرگ‌ترین سرمایه انسان ایمان و علم اوست که هر دو از یک جنس بوده و به زندگی نشاط و آرامش می‌بخشد.

وی افزود: افراط‌ وتفریط در نظام آموزشی آسیب‌زا بوده است که این موضوع، ضرورت اصلاحات را در آموزش‌ و پرورش برجسته می‌کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: فیلترینگ مانع سوءاستفاده سازمان‌ها و بنگاه‌ها از فضای مجازی می‌شود، البته در این روش (فیلترینگ) باید موضوع آسیب‌ پذیری مشاغل و کسب‌ وکار خیلی مورد توجه قرار گیرد.

عاملی خاطرنشان کرد: مهاجرت محصول فشار مبدأ و کشش مقصد نیست، بلکه مهاجرت محصول توقعات مهاجرین است، به‌عنوان‌ مثال حدود 40  میلیون چینی به آفریقا مهاجرت کرده‌اند.

وی ریشه تعالی هر جامعه‌ای را در آموزش‌ و پرورش دانست و اظهار کرد: امروز 95 درصد داروی نیاز کشور در داخل تولید می‌شود و این یعنی استقلال، لذا باید همواره علومی را به روزرسانی کنیم  که استقلال ما را در همه زمینه‌ها تضمین می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز