احتمال رایگان شدن ورزشگاه ها برای افراد بی بضاعت

۱۴۰۱/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۷:۲۰
کد خبر: ۱۴۰۱۱۰۳
احتمال رایگان شدن ورزشگاه ها برای افراد بی بضاعت
رئیس شورای شهر تهران گفت: سعی ما این است که ورزشگاه‌ها برای دانش آموزان و افرادی که باید ورزش کنند اما توان مالی ندارند به صورت رایگان یا نیم بها ورزش کنند و در حال بررسی این موضوع هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در یکصد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از مشکلات برای نوسازی تاکسی و ون ها هزینه بالای آن است، اظهار کرد: در شرایطی که خودروها فرسوده هستند هزینه بالای اتومبیل نو بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: در گذشته دولت برنامه کمک به رانندگان را در دستور کار خود قرار داده بود و امیدواریم این کمک را ادامه دهد.

چمران با بیان اینکه ون‌های موجود تهران بسیار فرسوده هستند گفت: این ون ها در سال 85 وارد تهران شدند و قابل استفاده نیستند و در مکان‌هایی نمی‌توان از اتوبوس استفاده کرد و ون‌ها جایگزین مناسبی برای آنها هستند.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: برای فروش اقساطی و کمک هزینه از سمت دولت در حال مذاکره هستیم و امیدواریم رانندگان با اسقاط خودروی خود بتوانند این خودروها را خریداری کنند.

چمران با بیان اینکه مشکلاتی که در ورزشگاه‌های ما وجود دارد بزرگ است گفت: نرخی که برای آن مشخص کرده‌اند شوخی است و نرخ‌های وزارت ورزش چندین برابر است وقتی نرخ را پایین می‌آوردیم فرد نمی‌تواند اجاره خود را نیز درآورد و ممکن است اجحاف کند.

وی  تصریح کرد: امسال نمی‌توان قیمت‌ها را تغییر داد اما باید تعدیل هزینه برای افرادی که می‌خواهند استفاده کنند ایجاد شود، برای مثال استخر نیاوران با هزینه‌های زیاد تنها ۳۰ تومان است.

رئیس  ادامه داد: سعی ما این است که ورزشگاه‌ها برای دانش آموزان و افرادی که باید ورزش کنند اما توان مالی ندارند به صورت رایگان یا نیم بها ورزش کنند و در حال بررسی این موضوع هستیم.

چمران با اشاره به اخلال سامانه تهران من گفت: اختلالات سامانه در حال رفع شدن است و پیشنهاد کرده‌ایم تا تمامی سامانه‌ها به جای اینکه در یک خط باشند بر روی خط‌های متفاوت قرار گیرند.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز